kunstjes

hmimes

New member
welke kunstjes kunnen jullie babys al ?
Die van mij draaite al halverwege , brabbelt als die lekker heeft geslapen ! Trekt aan zijn haar , dus meestal sokjes aan handjes hihi . Ook heeft hij gauw last van koude handjes . Trapelt al flink , ik zet hem onder de speelmobiel box als het zo heet even naam kwijt . Nog niet onder de babygym .
En op de wipstoel die wiebelt is gek op de spiegel eraan .
 
Wij hebben vanaf begin sokjes om zijn. Handjes in bed anders krabt ie zich.
Hier gaan steeds vaker de vuistjes in zijn mond. Lacht en brabbelt ontzettend veel. Heeeeel soms draait ie van buik naar rug. Nu paar keer gedaan maar dan ineens tijd niet meer. Ligt elke ochtend bovenin zijn bed slag gedraaid tegen schilderijtjes te kletsen. Wipstoel vond ie niks aan. Momenteel in de box heeft ie een spiegel ontdekt en die grijpt ie vast ding is alleen te zwaar haha
 
Hier brabbeld meneertje ook flink erop los, dingen vastpakken, aan zijn haar trekken, flink trappelen en mama's neus in zijn mond proberen te stoppen en eraan zuigen. Dan pakt hij mijn hoofd ook stevig vast haha.

Oja, hij sabbelt flink op zijn vuist... en is altijd zo vrolijk. Hij houdt ons flink bezig, maar het is ook zo schattig allemaal.
 
haha kunstjes... alsof je in het circus zit :p! hier lacht ze heel veel en vind de mobile boven de box super! ze knuffelt in bed ook al lekker met haar knuffeldoekjes, zo schattig om te zien! verder doet ze gelukkig nog niet zoveel ;)! het gaat al zo hard, ze mag lekker lang baby blijven hoor!!
 
nee, hier banjeren er 2 wilde jongens rond van 3,5 en 1,5, dus dat ga ik maar niet riskeren! of anders zet ik de babygym in de box, maar twas er nog niet van gekomen...
 
Wij hebben sinds 1,5 week de babygym in de box staan. Vindt hij helemaal geweldig. Op het speelkleed op de grond is ook super, maar dan heb ik er twee die vechten wie er langs mag liggen.... dat doen we dus niet zo vaak.
 
Terug
Bovenaan