kunstmatige borstvoeding

hoi hoi

mijn dochter is 4,5 maand en krijgt volledige bv maar toen ik nog in mijn zwangerschaps verlof zat heb ik mooi een voorraadje op kunnen bouwen maar hellaas dat heb ik allemaal weggegooit ze kreeg er iedere buikkrampen van maar nu heb ik dus helemaal geen voorraad meer ik moet met de melk die ik heb wat ik kolf op mijn werk maar dat is niet altijd genoeg.
Je kunt in de winkel nutrilon de eerste keus na borstvoeding kopen moet ik dat nou gaan gebruiken of niet ik kolf me iedere keer een ongeluk en ik kan zo ook niet een dagje weg zit er ook een andere smaak aan niet dat ik dan voor verrasingen kom te staan misschien dat iemand mij hier mee kan verder helpen de staat ook op de doos goed te combineren met
bv krijgt ze dan geen last van allergieen enzo

alvast bedankt
 
Dag anoniem,
Mijn dochter krijgt nu 2 flessen als ik werk en anders 1 fles, ze is bijna een half jaar.
Natuurlijk is bv niet hetzelfde als fv maar als je al zo lang wel hebt gegeven kun je er best een fv bij doen hoor anders ben je aan de gang.
En men zegt dat babys meer kans hebben op allergien als ze niet de afweerstoffen van de bv krijgen maar jou kind krijgt nog bv alleen niet meer alleen maar... ik zou me er niet al te druk om maken en anders even op het cb vragen.
Ow mijn dochtertje krijgt trouwens friso ik had gehoord dat dat het meeste op bv leek, ze moest er een keer niets van hebben en nu gaat het er zo in, het poepen gaat iets minder rap, het is iets dikker maar verder heeft ze niets geen last.
Maak je er niet al te druk om je kunt niet blijven kolven hoor...

Sterkte Janneke
 
Er zijn genoeg kinderen die het allebei krijgen.

Maar als je zelf alleen bv wil geven zijn er wel wat trucjes om het op te krikken.

Zodat je meer productie krijgt en dus meer kan kolven.

Je kan bv een bv dat inlassen gewoon een dag je kindje zoveel mogelijk aanleggen ieder uur of iedere 2 uur. Dan produceer je meer melk.

Wat ik zelf deed om een voorraad aan te leggen. Moest namelijk ook een heleboel weggooien omdat ze een koemelkallergie bleek te hebben. En dus niet kon terug vallen op de kv (behalve pepti).

Ben begonnen om na iedere voeding de borsten leeg te kolven en zodra er niets meer kwam toch door kolven zo heeft je lichaam iets van he er moet meer komen.

Of een paar keer in de week laat in de avond, nacht of vroeg in de ochtend kolven.

Als je geen toeschiet reflex hebt of maar weinig kan je bij de huisarts een neusspray halen.


Maar ik zei al er zijn ook genoeg kindjes die beide krijgen.

Groetjes
 
Terug
Bovenaan