Kunstmatige insiminatie

Hai,
Wie van jullie heeft ervaring met KI?
Wij zijn net begonnen met onderzoeken en het blijkt dat het zaad van mijn vriend niet optimaal is (zo'n 30% kans op bevruchting). A.s woensdag krijg ik een kijkoperatie om te zien of mijn eierstokken geen verklevingen hebben. Als blijkt dat bij mij alles in orde is dan is nog de enige kans om zwanger te worden KI. Omdat ik in mijn jeugd vervelende ervaringen heb gehad zie ik erg op tegen de onderzoeken (vooral die eendenbek). Wie wil zijn ervaring met mij delen over hoe het werkt met KI?
Alvast bedankt voor je reactie. Jane
 
Ik heb er geen ervaring mee maar wens je wel heel veel sterkte. Probeer jezelf voor ogen te houden dat je kindje toch uit liefde mag komen en dat dit wel een obstakel is, maar je krijgt er een lief wondertje voor terug... Veel liefs xxx
 
Hoi Jane,

Ik heb geen ervaring met KI, maar heb één ervaring met de eendebek, ik was er als de dood voor lag gewoon te bibberen of die tafel. Maar geloof me er is niks om je zorgen over te maken, gewoon proberen te onspannen het doet absoluut geen zeer!

Veel succes.
 
hoi jane,ik heb wel ervsring met kid.volgens mij gaat dat op dezelfde manier.het is totaal niet pijnlijk .je krijgt via spuiten hormonen toe gedient om je eitje te laten groeien en als ik me het goed herriner kword je ongeveer twee dagen later geinsimineerd met een spuit waaraan een soort lang rietje zit.daarna moet je ongeveer vijf min blijven liggen en kun je weer weg.en dan maar afwachten.bij mij heeft het de eerste keer 5 keer geduurt en bij de tweede keer in 1 keer raak.dit is nou inmiddels 7 en 5 jaar geleden.ben inmiddels met een andere man getrouwd en nou op een normale manier zwanger geraakt.ik hoop dat je nou een beetje wijzer bent geworden en wens je veel succes.groetjes dec moed gea.
 
Hoi Jane,
ook ik heb "vervelende" ervaringen