Kunstvoeding icm gekolfde moedermelk

<p>Lieve mama’s, </p><p>4,5 maanden geleden ben ik bevallen van mijn knappe dochter. Zij is met 37+1 gehaald en had een geboortegewicht van 2724 gr. en een lengte van 50 cm. </p><p>Met alle overtuiging wilde ik graag borstvoeding geven. Echter, viel ze af tot 2400 gr. :-(. Hierop besloten geen bv meer te geven en over te gaan naar kv. Dit ging goed en sindsdien zit ze aan de kv. <br /><br />Dan nu het volgende.. het kriebelt bij mij steeds meer om mijn meisje van mijn melk te voorzien. Echter, durf ik haar nog niet aan mijn borst aan te leggen. Mijn vraag dus, is het mogelijk om kv te combineren met mijn melk wat ik dus kolf? Doen meerdere mama’s dit? Hoe is je ervaring daarmee? <br /><br /></p><p>side note: ja, produceer nog steeds voldoende melk. </p>
 
Hooi,

Ik heb tot een maand na de geboorte borstvoeding en kunstvoeding gegeven. Doordat ik na de geboorte 2 uur op de OK heb gelegen en daarna nacht was is ze niet aangelegd. Pas 12 uur na de geboorte is ze aan de borst gelegd waardoor de productie minimaal was maar ze wel honger had.
Hierom kunstvoeding gegeven en toen begonnen met kolven kolven kolven. De kunstvoeding weer omlaag te brengen en aan te vullen met bv. Misschien kom je zelfs op een kantel punt dat je BV geeft en aanvult met KV ipv andersom. CB zei zelfs dat je KV kan klaarmaken en wat je gekolft hebt toe te voegen in het zelfde flesje en dan te geven. Zelf vond ik dat toch een beetje gek dus ik gaf wat ik had gekolft eerst in de fles en daarna een fles met KV. Het is wel goed rekenen en de hongersignalen in de gaten houden
Ik hoop dat je hier iets aan hebt

Groetjes!
 
Ja dit kan hoor!
Ik heb bij mijn eerste lang borstvoeding gegeven in de ochtend en avond.. vond ik makkelijk.. en in de middag kv want dat was weer handiger als we ergens heen gingen.. als jouw lichaam het toe laat en de baby het ok vind kun je dat gewoon doen..
 
Terug
Bovenaan