Kunstvoeding

<p>Naast borstvoeding geef ik mijn dochter van 6 weken sinds kort ook wat kunst/flesvoeding bij. Ik heb namelijk het idee dat ze mijn borsten supersnel leeg drinkt, ze blijft dan hongerig.</p><p>Ik geef Hero Baby kunstvoeding maar ik merk dat mijn dochter veel spuugt. Niet alleen teruggeven, maar echt elke dag na het drinken projectielspugen... Ik las ergens dat dit aan het merk kunstvoeding kan liggen. Heeft iemand hier ervaring mee en/of tips voor een ander merk? Alvast bedankt!</p>
 
Ik lees mee....geef onze zoon van 2 weken bijvoeding ook van hero en spuugt ook. Wist niet dat dit aan het merk zou kunnen liggen
 
 
Ik lees mee....geef onze zoon van 2 weken bijvoeding ook van hero en spuugt ook. Wist niet dat dit aan het merk zou kunnen liggen
 
 
Ik lees mee....geef onze zoon van 2 weken bijvoeding ook van hero en spuugt ook. Wist niet dat dit aan het merk zou kunnen liggen
 
 
Ik heb dit heel even gedaan omdat mijn productie terug liep door ziekte. Onze zoon drinkt niet aan de borst dus alleen gekolfde melk vandaar dat ik precies wist wat mijn productie was. Bij ons begon hij ook te spugen bij kunstvoeding. Echt projectiel braken zelfs. Bij ons is dit opgehouden sinds we minder zijn gaan geven per voeding en gaan indikken op advies van de arts. Sinds dien geen last meer van braken en reflux *klopt af 
 
Bij mij liep mijn bv terug door ziekte en moest toen ook bijvoeden met kunst. Ook mijn zoontje(bijna 3weken) ging projectiel braken. Op aanraden van de arts gaan indikken met johannesbroodpitmeel en dit werkt. Hij heeft niet meer gebraakt. Kolf je je bv? Deed ik namelijk wel en hierdoor wist ik precies hoeveel hij kreeg. Omdat ik toen per keer maar de helft gekolft kreeg van wat hij moest krijgen ben ik de 1ne voeding kunst gaan geven en de andere voeding borst (van 2x kolven bij elkaar) hierdoor kreeg hij ook niet teveel want ook dat heeft geholpen.. minder kunstvoeding geven. Hij dronk namelijk ruim 110cc bv. Maar bij kunst is dit 90cc anders gaat hij spugen. Ik hoop dat je iets van dit verhaal kan maken. Onze zoon is in ieder geval nu van het braken af. Godzijdank 
 
Terug
Bovenaan