Kunstvoeding

Anouk is nu 5,5 week oud. Gister hebben we voor het eerst kunstvoeding geprobeerd, ik had nl 'n feestje en had van tevoren niet genoeg kunnen kolven om Anouk de avond door te laten komen. Volgens het cb was 'n keer kv geen enkel probleem. Ik ben echter eerder naar huis gekeerd (met liefde hoor, ik miste haar toch al), omdat m'n vriend belde dat ze de kv niet lustte. Borstvoeding in fles is geen enkel probleem. Het is dus echt de smaak die haar tegenstaat. Ik maak me hier 'n beetje zorgen om, over 6 weken wanneer ik weer ga werken moet ze toch echt aan de kv (kolven op m'n werk is niet te doen). Hoe kan ik dit oplossen?
Liefs, Femke
 
ik heb wel eens gehoord dat ze voor de overgang bv en kv mengen. half om half, om aan de smaak te wennen. ik geef zelf volledige kv, dus weet het niet zeker.... succes!
ik weet niet welk beroep je hebt, maar elke werkgever is verplicht tij en een ruimte in te richten om te kunnen kolven.....
 
hoi femke,

t kan er ook aan liggen welke kv je geeft, mij radde ze toen aan friso te gebruiken omdat ie t beste aansluit op bv en ik heb geen probleem gehad! misschien een tip!
 
Wij mengden Friso met wat meer water dan gebruikelijk. Ons zoontje vond het ook vies... Uiteindelijk is het gelukt! Jammer dat je op je werk niet kunt kolven...
 
Terug
Bovenaan