Kusjes en knuffels.....

A

Anoniem

Guest
Hoidiehoi!

Stef heeft iets nieuws ontdekt.....
We worden tegenwoordig overladen met knuffels en.....Kusjes!!!
Het zijn een beetje smerige kusjes.... eigenlijk is het ook meer een lik.... (hadden we het maar niet op z'n hondjes moeten doen.....hahahahahaha) maar het is wel heeeeeeeeeeeel lief!! Ik krijg er ook echt geen genoeg van! Ik moet dus alleen een keertje vaker onder de douche...haha
Doen jullie ukkies dat ook al??

LIefs (een overtrotse) Annet

Lief he als ze dat doen. Thomas 8mnd geeft heel afentoe een kusje en dan doet hij zijn mond open en hij kan van die smak kus geluiden maken. Meestal legt hij zijn hoofd tegen mijn hoofd dat is voor hem knuffelen

????????????????????????????????

Hahahahahahahhahaha, wat gebeurt er dan als je het lepeltje-lepeltje gedaan hebt??? Hoe zou je dan je kusjes krijgen???? ahahahahahahahahhahhaahhahahahha

Tygo kust ook met z'n mond open. Als je dichtbij komt en je zegt: "kusje?" dan doet hij z'n mondje open alsof hij een hapje van je neus krijgt hihihihi.
Kleffe natte zoenen dus hier hihihihhhhhihi

Groetjes happyM.

hahahahahahaha

bedenk me nu ineens welk standje wij hebben gedaan?!?!?!

weet het niet meer........

sophie kust nog niet maar knuffelt wel.....jummie...of hoort hapjes van je neus nemen daar ook bij

goh ga nu de hele nacht lopen denken... grr en bedankt annet!!!!

liefs tobi

Mond open, tong naar buiten, en zoenen maar!!!! (en dan van die knuffelgeluidjes erbij). Nou, daar doe ik het voor hoor! Al moet ik drie keer extra onder de douche, due knuffels pakt niemand me af!
Liefs Nelleke

haha , mannen, kijk maar uit, Tessa is een zuigzoener! Ze pakt met haar mond een stuk wang en begint me daar met open mond en veel gekwijl op te zuigen!! (ja, ze krijgt genoeg eten.....) Heerlijk, vooral dat lachje erna als ze loslaat!

groetjes

Lisenka mv Tessa (10-9-2006)

Terug
Bovenaan