Kusjesdag...

Van K3, Lyanne wordt helemaal gek als ze het liedje begint!
Ze zegt de hele dag dan ook  "kusjesdag".

Waar zijn jullie kids gek op??

Marieke mv Lyanne

Haha, leuk is dat hè. Dean is helemaal in trance als het het liedje van McLeod ´s Daughters hoort (lang leve het downloaden!). Voor de rest vindt hij alles wel leuk, van kinderliedjes tot de harde muziek van papa.

Groetjes,
Nelly.

Fabio kan sinds de vakantie de kabouter Plopdans. Al   ik zeg: gaan we dansen, dan begint hij al met in de rondte te draaien! En bij: ga nu zitten met een zucht, gaat ie ook echt zitten haha wij liggen echt in een deuk dan!

Hoofd, schouders, knie en teen is helemaal hot hier! Die stomme Psycho-dog van een paar honderd topics geleden zingt 'm.
Kian begint bij z'n hoofd, zakt dan door z'n knietjes en tikt z'n tenen aan, maar dan gaat de hond zo snel, dat ie alleen nog maar een paar keer z'n tenen aan kan tikken, want voor hij opstaat moet ie alweer bij z'n tenen zijn.
Dan trekt ie nog even aan z'n oren en snel nog even op het puntje van z'n neus drukken, en dat weer naar z'n tenen.
Ondanks dat ie het allemaal niet zo snel redt, heeft ie er mega plezier in.
En bij alle andere liedjes staat ie ook door z'n knietjes te knikken met z'n arme wild in het rond zwaaien.
Ik vind het zooooo schattig, dus we dansen heel vaak per dag! Nog goed voor mezelf ook, want mamma moet natuurlijk meedoen! (up met die beentjes!!)
Liefs Nelleke

Oh Marieke geweldig echt zo'n K3 girl!!
Tess vindt het eindliedje van het knuffelzwemmen helemaal geweldig.Als we die gaan zingen doet ze alle bewegingen fanatiek mee.Thuis zing ik het liedje nu ook regelmatig,omdat ze het zo leuk vindt.

Ze kunnen zeggen wat ze willen,maar de oliefant
heeft de allerdikste billen van het hele land.
En de giraf de allerlangste nek..nek...nek,
En de krokodil de grootste bek...bek..bek.

Ook van K3 wordt ze helemaal enthoussiast.
Leuk he,dat je kindje zo blij wordt van muziek....word ik zelf ook helemaal blij!
Liefs Kitty en Tess

Ja! Dat is een leuk liedje Kitty! Heb hem op CD staan, heerlijk meezingen.

Hier is kusjesdag ook favoriet, eigenlijk alles van K3 wel, maar meezingen doet ze nog niet. Wel hoor ik de hele dag door:
Smakelijk eten, Smakelijke eten,
Hap Hap Hap, Slok, Slok, Slok,
Dat zal lekker smaken, Dat zal lekker smaken
Eet maar op, Drink maar op.
Eet Smakelijk

en

Visje, visje in het water,
Visje, visje in de kom
Visje, visje kun je draaien,
Visje, visje draai je om
Dag visje
(is een liedje tijdens het zwemmen)

en

Poesje Maaaauw,
Kom eens Gaaaauwwww,
Ik heb lekkere melk voor jouuuu,
En voor miiijjjj,
Rijstebrij...
Oh wat heerlijk smullen wiiijjjj

Nog niet alles is helemaal goed uitgesproken maar het is zo duidelijk herkenbaar, met de goede melodie, geweldig om te horen. En ze zingt echt de hele dag.

Zucht... ik geniet!

Liefs Nanda

Papa heeft Yoëll van heel kleins af aan, aangeleerd dat ze fan zijn van k3 hahahaha
Hij vind k3 helemaal geweldig en dans de benen uit zn lijf. En met kusjesdag gaat hij met zn armen zwaaien en handkusjes geven alsof hij op het podium staat.

Als je hem vraagt welke cd hij wil horen is het plopplop. DIe vind hij ook super leuk.

En mama..... kent alle cd's uit haar hoofd

Nijntje....de intro
visje in het water
in de manenschijn
teletubbies .....de intro
Liedje van pepeteve (center parcs hihi) heho hallo he ho hallo doe de minidisco

Terug
Bovenaan