kussen onder je kont

Hallo iedereen        

Ik ben vandaag voor het eerst op dit forum. Echt leuk en leerzaam. Al die ditjes en datjes. Wat ik me af vroeg is of jullie nog iets speciaals doen tijdens "het klussen". Ik heb wel eens gehoord dat het verstandig is een kussen onder je kont te doen als de daad klaar is. Doet iemand dat? Of andere tips?

Groetjes Nada

Hahahaha! Wat een grappige kop, ik moest even twee keer lezen voordat ik wist wat je bedoelde. Sorry!

Anyway, hoi Nada!
Ik heb geen idee of dat echt werkt. Ik lig inderdaad wel eens met mijn benen omhoog maar dat is meer omdat mijn vriend ervan overtuigd is dat dat werkt. Wel wacht ik meestal even met naar de w.c. gaan, zodat de zwemmertjes een flink stuk kunnen zwemmen..., zeg maar. Maar ik ben bang dat dat ook meer met bijgeloof te maken heeft.
Succes ermee!

Groetjes Nicole

Hoi Nada,

Wat doet een mens toch gekke dingen om zwanger te raken. Het schijnt niks uit te mken of je al dan niet een kussen onder je kont legt na de sex. Maar het kost geen geld of extra moeite, dus waarom ook niet. Heb het zelf ook wel eens gedaan. Ook sta ik na de sex niet al te snel op om te plassen of zo. Ik heb een maansteen en van vrienden een gelukspoppetje gekregen. Of dat allemaal werkt? We zien het wel. Zowel de steen als het poppetje hebben al een keer gewerkt bij mij. Ben benieuwd!

Veel klusplezier!

Groetjes, Kat

Hoi hoi

nee het heeft geen enkele zin...ook met de benen omhoog heeft geen zin als de man klaarkomt,,zwemmen de zaadcellen toch als een rotgang door..voordat de man uit je komt zijnze al onder weg zeg maar...de gyn heeft me dit vertelt

sucses gr maantje

hoi hoi

ik heb idd ook wel eens gehoord dat de zaadjes meteen zwemmen, maar ik heb ook wel eens gehoord, dat als een man hem er meteen uit haald, hij de zaadjes weer terug zuigt. dus moet je wachten tot hij slap is en er dan zelf uitfloept. hihi ik weet niet of het een fabeltje is, maar vind dit zo wel een grapig onderwerp.

liefs janine,

hoi,
de sperma van een man wordt met enorme kracht naar binnen gespoten waarbij het meteen zijn werk doet en daarbij de sperma cellen die "te langzaamzijn of te laat" glijden weer naar buiten dus het heeft geen enkele zin om een kussen of benen te gebruiken helaas.

gr moni

Hoi,

Ik kan je alleen maar de tip geven om verschillende standjes, tijden etc. af te wisselen zodat het klussen wel leuk blijft en geen verplicht nummetje (letterlijk en figuurlijk!!) Hahahaha.
Verder gezond eten enz. Wel schijnt een warm bad niet goed te zijn voor de kwaliteit van de zaadjes. Dus klussen in bad kun je beter buiten je vruchtbare dagen doen...
Wel vind ik het altijd spannend na de sex, dan lig ik wel even te zwijmelen en zie zaadjes zwemmen naar mijn eitje die er helemaal klaar voor is.... Zwijmel ik erover of het gelukt is....
Klusse....

Groetjes Ineke. ( Oh ja, welkom trouwens)

Hoi Nada,

Je zou het boek "Het Grote Wonder" moeten kopen. Daar staat precies in hoe dat allemaal in z'n werk gaat. Sommige gezonde zaadjes schijnen, als ze niet teveel obstakels tegen komen, binnen een half uur al de eicel te kunnen bereiken en andere doen er weer dagen over. Ze moeten zowiezo tegen de stroom en naar boven zwemmen, dus het heeft echt geen zin met een kussen onder je kont te gaan liggen (dat deed ik trouwens de eerste keer dat ik zwanger probeerde te raken ook hoor ).

Succes met zwanger raken.

Groetjes TeHa

Terug
Bovenaan