kussen onder mn achterste, ja of nee?

A

Anoniem

Guest
Hallo allemaal,

Ik lees vaak op dit forum dat sommigen na het klussen een kussen onder hun achterste leggen en zo een kwartier blijven liggen. Het lijkt mij een fabeltje. Weet iemand of het werkelijk door deskundigen wordt geadviseerd en of het wetenschappelijk bewezen is dat het helpt? Ik weet van iemand die zwanger is geworden van staande knuffelen in een wc!
Zou het niet nog beter zijn een handstandje te doen en dit een kwartier vol te houden?

Wat zijn jullie ervaringen hiermee??

Groetjes Wietske

nou ik vind als je een kussen eronder doet loopt het er nog uit das mijn ervaring, bij de bevrediging heb je al wat zaadjes in je lichaam van het voor vocht dus ja, ik vind het fabels, hoeveel vrouwen zijn onverw8 zwanger geworden? door perongelukt de pil te vergeten, zie je hun ook met een kussen onder de kont leggen d8 het niet, dus vind het allemaal fabels

greetz suzette

Grootste onzin! Vroeger dacht men dat, maar het helpt echt niet hoor!
Niks helpt aan foefjes, het enige wat helpt is: geluk!!!

Hoi Wietske,
Dacht even dat je een heel spannende vraag had gesteld,  aangezien ik kussen als had aangezien. Wel grappig.
Je leest het wel in veel zwangerschapsinfo inderdaad, maar ik heb ook mijn twijfels hoor.
Ik denk wel dat het  HELPT als je als vrouw een orgasme krijgt, om de zaadjes beter te transporteren.
Zit je nog in je vruchtbare dagen?
Ik zal in ieder geval , hopelijk heb je over een paar weekjes een positieve test in handen!!!!!
xxx Gwen.

Hoi,

Dit is een grote fabel hoor!
Hetzelfde geldt ook voor dat je eerste half uur niet naar de wc mag.

Als ik na het vrijen weg moest ging ik gewoon naar de wc en spoelde mezelf dan ook met een inwendige douche (alleen als ik weg moest hoor, anders druipt het zo de hele dag haha)
Ik ben in de derde ronde zwanger geworden, dus dit bewijst wel iets denk ik.

Succes in ieder geval enne als jij je er wel prettig bij voelt moet je het gewoon doen hoor, want dat is het belangrijkste!

Liefs

Reneke

14 weken en 1 dag

Hallo het wordt wel geadviseerd, omdat je bekken dan iets kantelen hebben de zaadjes betere doorgang. Lijkt me ook wel heel ogisch dat het beter is dan  wanneer je direct gaat staan en lopen. Dan loopt het er direct uit en met een kussen onder je kont niet.
Ja ik zeg maar zo baat het niet dan schaad het ook niet, dus waarom zou je het niet proberen?

Liefs Yvonne

Bij mij heeft het kussen ook geholpen! Beentjes omhoog, je helpt ze als het ware de juiste richting in!! !!

En het kost geengeld dus waarom zou je het NIET doen!???

Groetjes Patricia

26 wkn zwanger

Terug
Bovenaan