Kussen waar beebs op hun zij in kunnen liggen

A

Anoniem

Guest
Ik ben voor onze dochter, ivm voorkeurshouding, op zoek naar een kussen-sleeper waarin je haar op haar zij kunt leggen.. had gehoord dat je die bij prenatal kunt kopen maar das dus niet meer zo... omdat je je beeb eigenlijk op de rug moet leggen verkopen ze ze niet meer sinds kort.. tja...

weet iemand waar je ze kunt kopen

groetjes chantal

Klopt, ze heten Baby-Sleep
(als het is wat ik denk dat je bedoelt ;-)
Ik heb er ook eentje, te leen van mn schoonzus,
en het is ideaal. Misschien dat je met de naam
kunt zoeken op marktplaats bijvoorbeeld??

chantal,

onze zoon heeft ook een voorkeurshouding en de kinderfysiotherapeut heeft een
safe-t-sleep laken voor ons meegenomen. Ik denk dat je dit bedoel. Verleden week was ik bij prenatal en daar zag ik deze in de winkel liggen (prenatal in goes). HIer kan je je kindje inderdaad op de zij in leggen zonder dat ze op hun buik kunnen rollen. Onze zoon mag neit meer op   zijn  linkerzijkant slapen, maar  ligt nu dankzij de safe-t-sleep of op zijn rechterzij of op zijn achterhoofd te slapen
site = http://www.safetsleep.nl/

succes,

bianca

Je bedoelt denk ik de babysleep. Die gebruiken wij ook voor de voorkeurshouding van onze zoon. Hij mag alleen maar op zijn rechterzij slapen. De babysleep is voor kindjes tot 6 maanden. die van ons is inmiddels ouder maar beweegt nauwelijks in zijn slaap dus kan er ook nog erg goed in liggen.
Ze verkopen hem bij de babypark filialen en Burgerhout in Rotterdam. Prenatal heeft ze uit de handel genomen.

Wij vinden het een ideaal ding en gaan hem bij een eventuele tweede meteen vanaf de geboorte gebruiken.

Groetjes Martinique

Hoi,

ik heb ook bij mijn tweede zoon de babysleep gebruikt. Ideaal. Bij onze derde zoon heb ik hem een keer gebruikt, maar meneer schoof zover naar boven dat hij weer op zijn rug kwam te liggen en dat terwijl hij morgen pas twee maanden is, maar hij ligt wel vaker bovenin zijn bedje, zelfs met de slaapzak aan.

Groetjes van Marloes

Terug
Bovenaan