kussen?

Hallo!

sorry dat ik even anoniem reageer maar vrienden van ons die niet weten dat we sinds gisteren proberen een kindje te krijgen komen hier ook regelmatig.

Ik heb ergens gehoord dat je na de mans zaadlozing een kussen onder je achterwerk moet doen. Is dit waar? Wie heeft er andere nuttige tips?

"groentje"
 
hallo groen schaapje (hihi). De tips die ik hier gelezen heb van andere meiden zijn;
-benen na de daad de lucht in,
-klaarkomen nadat je partner is klaargekomen (schijnt een zuigeffect te hebben),
-je man zinktabl te laten slikken (is goed voor zijn zaad).

Misschien heb je er wat aan? Veel klusplezier en nu maar duimen dat het snel lukt!

Ps; welkom hier!
groetjes mutsie
 
Ik heb dat 8 maanden lang gedaan, met mijn benen omhoog na de daad. Maar nog steeds niet zwanger. Dus dat hebben we maar afgeschaft.
Ik heb zelfs van de week begrepen dat als je met je benen omhoog gaat liggen (of met een kussen onder je achterste) de zaadcellen achter in je vagina blijven hangen en niet door je baarmoedermond naar binnen zwemmen, doordat je baarmoedermond niet helemaal achterin de vagina ligt.
 
Hoi meis,

Het is inderdaad goed om je billen in de lucht te gooien na de daad. Dit doe je ongeveer een minuut of 3. Daarna moet je je wel gaan wassen (dit om een blaasontsteking te voorkomen). Dat het geen fabeltje is dat kan ik je verzekeren want na 8 maanden geprobeerd zwanger te worden, heb ik dit advies opgevolgd van de dokter(!!!) en was meteen zwanger!

 
Terug
Bovenaan