Kussen?

hoi meiden,

Isabelle heeft voor haar verjaardag een heel schattig dekbedovertrekje gekregen en er zat ook een kleine kussensloop bij.
Nu slaapt ze nog steeds zonder kussen, maar vraag ik mij af: mogen ze nu met een kussen slapen en zo ja, wat is de beste keuze?
Ze slaapt 's nachts altijd op haar rug.
Wat is jullie ervaring hiermee en hebben jullie tips?

Liefs Monica

Ik gebruik het nog niet, maar je mag al een heel dun kinderkussentje gebruiken. Is vanaf 2 jaar. Bij Hema en Ikea vind je die geloof ik wel.
Ik doe Myrthe's hoofdeinde naar boven vanwege dr verkoudheid. Verder gebruikt zij dr knuffels als kussen haha. Ik leg die kussensloop wel onder haar hoofd, maar die vind ze lekker om mee te kroelen, die vind ik ook overal terug haha.
Doe wat je goed lijkt.

Liefs Irene

Ps hoe is het met je duim??

Zou persoonlijk de kussensloop er los onder leggen... wat ik dan ook wel zou doen is met een paar rijgsteekjes (die kan je er later heel makkelijk uithalen) is de kussensloop dichtrijgen, ben bang dat daniel hem anders over zn hoofdje zou doen met alle gevolgen van dien.

Daniel gebruikt hier ook zn beer als kussen en ligt eigenlijk anders altijd wel met zn hoofje op zn arm... in dezelfde slaaphouding als manlief ligt ;-) hihi vind het zo gaaf om te zien dat ze dat onbewust toch nadoen...

Liefs Marina

Zou persoonlijk de kussensloop er los onder leggen... wat ik dan ook wel zou doen is met een paar rijgsteekjes (die kan je er later heel makkelijk uithalen) is de kussensloop dichtrijgen, ben bang dat daniel hem anders over zn hoofdje zou doen met alle gevolgen van dien.

Daniel gebruikt hier ook zn beer als kussen en ligt eigenlijk anders altijd wel met zn hoofje op zn arm... in dezelfde slaaphouding als manlief ligt ;-) hihi vind het zo gaaf om te zien dat ze dat onbewust toch nadoen...

Liefs Marina

Hier nog geen kussen, vraagt ie niet om .
De oudste was bijna 4 toen ze om een kussen ging vragen.
Nick slaapt op zijn buik en dan vind ik een kussen eng.
Well staat zijnbed bij het hoofdeinde omhoog (stenen onder de pootjes )vanwege zijn erge benauwdheid.

Groetjes

Terug
Bovenaan