kut gevoel

quote: annebel schreef document.write(friendlyDateTimeFromStr('17-11-2006 09:49:22'));

hallo meiden
nou ik wordt ongi het zet wel door ik ben der kapot van hoe vaker dat het niet aan slaat hoe hadder de klappen zijn ik kan der niet meer tegen ik zat er al aan te denken om der mee te kappen ze hebben op mijn werk geen begrip en dat ik me ziek melt doet die vent raar tegen mij daar kan ik niet over en daar heb ik stress van en dat kan ik niet gebruiken bij iui is helemaal niet goed daarom kan de zwanger schap ook wel uitblijven wandt alles is bij ons bijden goedze kunnen niks vinden en we hebben alleonderzoeken verder gehad en ik heb maandag een gesprek met de leidinggevende daar ga ik alles tegen zeggen hoe en wat en dat ik weer ziek ben dat ik die kerel niet weer bel dat ik mij bij de leiding kan afmelden dat die dat dan regelt met die kerel en mijn vriend zij van anders bel ik voortaan wel dan moet die maar eens weer raar doen en het z huis zou zo terug bellen ik hoop dat ik in december nog een keer kan instroomen anders moet ik wachten tot januarie en het wachten duurt allemaal al zo lang
nou ik laat het jullie wel even weten wat het z huis heeft gezecht

liefs annebel

Hee Annebel,

Wat naar zeg dit bericht. Zo te lezen ben je erg boos en verdrietig. Erg vervelend dat je werkgever zo raar reageert. Dat helpt inderdaad niet bij het ontspannen.
Maarreee het zaad was toch niet goed? Dat is toch de oorzaak?(5 milj.toch)  Maar dan nog...iui moet makkelijk  kunnen. Hoeveel pogingen heb je nu nog? 2 toch?
Ik hoop dat je een beetje tot rust kan komen en toch een leuk weekend kan hebben. Probeer positief te blijven! Kijk naar mij! De aanhouder wint!

lfs ing

lieve annebel,

wat voel jij je rot zeg,
en terecht.
het is vervelend als je geen begrip vanuit je werk krijgt.
terwijl je met regelmaat tussen werk naar het ziekenhuis moet.
dat werkt niet bevorderend.

maar... probeer je boosheid en verdriet toch van je af te zetten.
het werkt niet positief op je iui.
daarnaast zullen er altijd mensen zijn die het niet begrijpen.
of... die het niet willen begrijpen.
focus je juist op de mensen die lief voor je zijn.
bv. je man, fam, en vrienden.
dat is het belangrijkste.
en als je deze mensen om je heen hebt,
dan ben je rijk.

dikke knuffel, jana

Terug
Bovenaan