kut-opmerking

Het allerliefste wat ik en mijn vriend op de wereld willen is een kindje en wij kunnen en willen onze gevoelens niet langer voor ons uitschuifen of wegstoppen,,maar nu het ik (nog) geen vaste baan maar werk als inval! Dit gaat erg goed werk veel en ik kan het met bijna al die meiden goed vinden! Niemand weet van onze kinderwens, maar vandaag zei een collega,,over een andere inval die zwanger blijkt te zijn dat die je toch niet enz enz,,,m

Alsof ik voor deze situatie heb gekozen, maar ik vind een kind op dit moment veel belangrijker dan wat dan ook!! je kunt het toch niet plannen,,maar zij zei echt zo van nu mag er niemand meer zwanger raken omdat de 1 na de ander zwanger raakt,, maar ja dat weet je allemaal jonge meiden met elkaar!! Ik ben benieuwd,,maar sommige mensen maken van die reageren zo bot zonde er over na te denken!!!

We zullen het zien wat er gebeurt als ik straks meld zwanger te zijn!Komt vast wel goed hoor,,,en anders maar niet ik kies voor een kindje...

liefs moi xxx

hallo moi, laat je door deze opmerkingen niet uit het veld slaan hoor. Inderdaad het is jullie keus en laat je niet gek maken door zulke opmerkingen die meiden weten niet waar ze het over hebben. Lekker proberen zwanger te worden hoor.

liefs molly

Ben jij dat moi? Je bent zo boos dat ik je berichtje drie keer moest lezen voor ik het snapte! Geeft niks hoor, reageer je lekker af! Ik vond het ook behoorlijk onnadenkend!

Ik heb zelf een collega die inmiddels wel twee prachtige kinderen heeft. Maar daar heeft ze dus wel zeven jaar op moeten wachten (moeilijk zwanger raken, miskramen). Schrijft de directeur in de begroting van volgend jaar: ik weet niet wie er plannen heeft om zwanger te worden, maar ik heb vast een potje gereserveerd voor ouderschapsverlof. Dat doet haar dus ook veel pijn (mij ook wel een beetje maar dat zeg ik niet hardop) en onze directeur is normaal gesproken een hele lieve zachtaardige man. En dan toch zo'n misser!

Ik weet niet welke offers ik over zou hebben om een kindje te krijgen, maar mijn werk zou ik er voor opgeven als het moest! Hoe leuk het ook is, ik kan ergens anders ook werken! Zo moet je volgens mij denken hoor, want dat geldt ook in jouw geval! Laat ze lekker de sch*t krijgen!

Liefs, el.

Groot gelijk, Moi! Laat ze lekker het rimram krijgen (om het maar eens netjes uit te drukken)...
Bij mij op het werk is het precies andersom: we hebben zoveel narigheid dit jaar dat iedereen schreeuwt om leuke nieuwtjes. Een trouwerij, of een zwangerschap, is dat niks voor jou, Kiki? En ik dan netjes: Ach ja, wie weet ooit... Vreselijk moeilijk om je plannen dan voor je te houden, maar ik weet in ieder geval wel dat er positief gereageerd gaat worden als ik hopelijk ooit mag vertellen dat het zo ver is.
Hou je taai, liefs Kiki

Hey meiden, wederom bedankt voor jullie lieve reacties!!

Jahhhaaa el ik kan ook boos worden ha, ha....niet echt boos, maar meer verontwaardigd!! Ik vind het erg als mensen zeggen dat er niemand meer zwanger mag worden omdat er al zoveel zwanger zijn en dat je als inval al helemaal niet aan kinderen moet denken!! Ik heb net zoveel rechten als een vaste medewerker!!! En ik heb er ook heel veel voor over om onze grootste en mooiste wens te verwezenlijken!!!!!!

Lekker vroeg berichtje, maar ik ga zo werken!!

O, ja en de rest van mijn collega`s zijn overigens schatten hoor!! Daar verwacht ik zo'n botte opmerking ook nit van!!

Werkze en of fijn weekend

liefs moi xxxxxxxx

helemaal gelijk hoor en weet je hoe je moet denken,ze mogen blij zijn dat er inval is, ik heb altijd enorm veel respect voor die mensen die invallen en wat heeft zwangerschap er nu mee te maken zeg,als een vaste kracht zwanger wordt praten ze dan ook zo,ze weten niet hoeveel pijn zoiets kan doen bij een ander.Net of je minder waard bent als je invalt,ik zie dat dus andersom,je bent juist meer waard omdat je toch maar mooi veel problemen oplost met het invallen.
Succes en liefs
Snoopy

Terug
Bovenaan