kuur afgelopen, en nu?

Hi,

Nou ik heb netjes 10 dagen hormonen geslikt om mijn menstruatie op gang te helpen en helemaal niets.....
ik heb echt (al weken)  het gevoel alsof ik ongesteld ben, lage rugpijn, opgeblazen gevoel, gevoelige buik. Maar er gebeurt helemaal niets.

Vrijdag weer op controle bij de gynaecoloog en het zal mij benieuwen wat er gaat gebeuren. Het zal snel moeten, want over 2 weken ga ik op vakantie voor 2 weken.

Ongelovelijk, alles is op gang, er komt alleen niets uit. Ik ben er zo ontzettend verdrietig en eerlijk gezegd ook gewoon boos over.
Ik wil verder, maar mijn lijf werkt niet mee. Ik kan het wel uitgillen, maar heb aan de andere kant het idee dat niemand het echt begrijpt en ik een grote aanstelster ben.

Nina

Lieve Nina,

Je mag jezelf zeker geen aanstelster noemen..Ik kan me voorstellen dat je het idee hebt dat je lichaam faalt.
Ik heb een bbz gehad en ik had ook het idee dat mijn lichaam faalde. Ik ben nu gelukkig weer ongesteld geworden en mijn lichaam "werkt" weer zeg maar, dus alles kom uiteindelijk wel weer goed. Maar ook ik werd er niet goed van dat ik lang moest wachten eer alles weer goed was.
Bij de een duurt het langer dan de andere, en indien het te lang duurt naar je zin gewoon contact opnemen met je gynecoloog of huisarts.
Ik hoop dat je lichaam snel de oude is en dat je verder kunt, neem de tijd en indien je je verhaal kwijt wilt zijn er hier genoeg mensen die er voor je zijn.
Succes!

Liefs Jessica

Hoi,

Ik heb net een 12 daagse hormonenkuur voorgeschreven gekregen en heb begrepen dat het dan nog een week kan duren voor je ongesteld wordt. Ik weet niet hoelang je nu klaar bent met de kuur, maar het kan dus even duren.

Groetjes

Hai Nina,

Balen zeg, dat je nog steeds niet ongesteld bent. Zo zit je er niet op te wachten en nu wil je even niets liever! Ik heb dan wel geen hormoonpillen gehad, maar ik werd pas ongesteld toen al mijn klachten een paar dagen over waren... Lichaam zit vreemd in elkaar! Hoop dat het voor jou nu ook snel komt!

Sterkte,

liefs Dominique

hoi Nina,

Wat balen voor jou zeg dat het nu nog niet op gang komt. Ik hoop voor je dat je vrijdag meer duidelijkheid krijgt en dat je snel door deze ellende heen bent.

kan me voorstellen dat je je zo rot voelt. Je wilt zo graag dat alles weer normaal is maar op de een of andere manier doet je lichaam het niet........... Echt het ligt niet aan jou hoor! Probeer (en ik weet dat het moeilijk is) toch een beetje positief te blijven!!

Ik zal aan je denken en hou je verhaal van afstand in de gaten. (ik ga verhuisen naar een ander forum maar dat heb je vast al wel gelezen....)

liefs,

Nicole

Hi,

Ja ik heb nu ook begrepen dat de menstruatie idd ook pas na de kuur kan komen.
Had ik in eerste instantie niet zo begrepen omdat ze aangaf dat ik zodra ik zou gaan vloeien met de pillen moest stoppen.
Afijn, over 2 dagen weer controle en dan zullen we wel meer zien/horen.

Nina

Terug
Bovenaan