kuur voor blaasontsteking/ en zwanger worden?

A

Anoniem

Guest
hoi hoi.....
ik moest vandaag met mijn urine na de huisarts, en ja hoor...BLAASONTSTEKING. heb nu een kuur gekregen voor 5 dagen..... kan dit kwaad als je zwanger wil worden. ik heb okt. in t ziekenhuis gelegen met nierbekkeontsteking(blaasontsteking die naar binnen slaat) ik moet dus de kuur wel innemen anders lig ik straks weer in t ziekenhuis......
HELP WIE HEEFT ZOIETS OOK MEEGEMAAKT, hoop dat t geen kwaad kan. wil vanaf vrijdag flink klussen eigenlijk.
gr. lau

Hoi Lautje,

Wat vervelend voor je dat is echt balen dus.

Wat voor een medicijnen heb je gekregen???

Ik kan dan even voor je opzoeken of het samen kan.

Succes

Groetjes Suus 1980

Hoi,

Ik heb ook net een antibioticakuur achter de rug voor blaasontsteking. Ik heb de huisarts gevraagd om rekening te houden met een eventuele zwangerschap. Vervolgens heb ik een kuur gekregen met weinig kans op bijwerkingen en die gebruikt kon worden bij een zwangerschap of borstvoeding. Uiteindelijk moet je toch van die blaasontseking af. Verder neem ik homeopathische druppels voor het versterken van mijn blaas ' solidago' van dr Vogel. Cranberrysap schijnt ook goed te helpen (dit zal je waarschijnlijk al wel weten).

Bij de zwangerschap van mijn eerste kindje heb ik ook een antibioticakuur gehad. Mijn kindje is kerngezond.

Stelt je dit wat gerust?

groetjes Chantal

hoi suus.....en de rest natuurlijk
deze kuur heb ik gekregen:
trimethoprim rp 300 mg.

gr. lau

Terug
Bovenaan