kuurtje schimmelinfectie

<p>hoi,</p><p>Even een vraagje!</p><p>Heb last van een schimmelinfectie en heb Gyno Daktarin 1200 mg gekregen .. (dat is z'n eitje)</p><p>Is er nog iemand die dat van de huisarts voor geschreven heeft? Of een keer heeft gebruikt tijdens de zwangerschap?</p><p>Miss beetje stomme vraag.. maar ik twijfel gewoon om het te gaan gebruiken ben niet zo van de medicatie..</p><p>Iemand anders nog goeie tips tegen schimmel infectie's... ? Hoorde dat je extra vitamine c kan slikken ervoor?</p><p> </p><p>Alvast bedankt !</p><p>Groetjes</p>
 
Hoi hoi, 
Ik ben ook niet zo van de medicatie, maar het is wel verstandig om een schimmelinfectie goed te behandelen. Ik neem aan dat je dit van de huisarts of gyneacoloog hebt gekregen?
Schimmels zijn dol op suiker, dus je suikerinname verminderen zou uitkomst kunnen bieden.
Groetjes Siska.
 
Ik heb dat kuurtje ook een paar weken geleden gekregen.  En daarna was het weg.
Het enige wat je er tegen kan doen zijn de standaard  dingen zoals altijs  katoen ondergoed. Niet met zeep wassen etc.  Verder heb je er eerder kans op als je zwanger  bent door je hormoon schommeling 
 
Maar je kan de  eitjes gewoon veilig gebruiken  hoor heb gelezrn als je er niks tegen doet dat je kindje het met de geboorte  over kan krijgen aan het mondje of iets dergelijks?
 
Dank je wel dames voor  de reacties :)
Ja ik had het gekregen van de huisarts maar toch twijfelde ik eventjes 
Maar dan ga ik hem vanavond gewoon gebruiken! 
Dank je wel :)
 
Terug
Bovenaan