KV licht positief, CB negatief

<p>Vandaag positief getest met de kV 2 voor 5.  Foto naar de assistente van de dokter geappt, zij feliciteerde me al. Vervolgens later op de dag CB getest, negatief! Volgens mijn ovulatietesten had ik op dag 23 mijn eisprong, ik zit nu op dag 36. Normaal heb ik altijd een cyclus van 27 dagen maar nu was mijn ei gigantisch laat. Ik testte op dag 8 en 9 van mijn cyclus ook positief met een ovulatietest, maar ga er maar vanuit dat die niet helemaal klopte (cb digitaal met smiley). Iemand enig idee wat er aan de hand is?</p>

Je bent gewoon zwanger. Je zit ong op 13 dagen na je eisprong (was je test dag 23 positief? Je ei springt pas 24-48 uur na je positieve test). Kruidvat 2v5 heeft veel minder hcg nodig dan cb. Daarnaast is ochtendurine geconcentreerder dan je urine tijdens de dag. 

Eens met bovenstaande reactie. Kruidvat reageert sowieso sneller op HCG, CB doet dat over het algemeen iets later. En sowieso raden ze de eerste tijd altijd aan om met ochtendurine te testen, omdat het hormoon dan het meest geconcentreerd is. Het hormoon verdubbelt elke 48 uur, dus zou kunnen dat als je over 2 dagen in de ochtend met CB test, je dan gewoon ook daar een positieve test hebt! Voor nu in ieder geval gefeliciteerd, want een positieve test heb je niet zomaar! :)

Gefeliciteeerd!
Ik had voor NOD ook positieve kv test cb gaf 'niet zwanger' aan. Paar dagen later waren alle testen positief ook cb.
Dus geen zorgen, dat hormoon is er niet zomaar :)

Clear blue testte bij mij tot 3 keer toe negatief. Zelfs het aantal weken klopte uiteindelijk niet. 
Ik heb nu toch echt een prachtige dochter van 4 maanden.
Probeer de testen van de Action eens; die zijn goedkoop en heb er de beste ervaring mee.

Clear blue testte bij mij tot 3 keer toe negatief. Zelfs het aantal weken klopte uiteindelijk niet. 
Probeer de testen van de Action eens; die zijn goedkoop en heb er de beste ervaring mee.

Ik heb een action test gedaan dag voor Mn menstruatie die gaf echt een heel licht streepje 2 dagen laster nog een keer die gaf ook weer zn licht streepje maar ook niet ongesteld geworden  dag erna dr test van action weer maar dan een Early mischien dat deze de hormoon meer pakte je wedt maar nooit die werd heel iets donkerder die zelfde dag een test van de etos een digitale die gaf negatief aan dit maakte mij onzeker en die zelfde avond had ik licht bloedverlies paar druppels en in de nacht meer en overdag ook vandaag niks meer hoop dat het nog goed zit geen krampen geen buikpijn alleen erg vermoeid 

Terug
Bovenaan