kv test 2 voor €5,-

A

Anoniem

Guest
Hey meiden,

zit vandaag 4 dagen voor NOD. Vanmorgen een kv test gedaan en een hele rare uitslag. het teststreepje staat in het midden van de test ( wel naast de controlestreep) . Eerst was het meer een roze vlek die duidelijk aanwezig was en ongeveer een uurtje later is hij veranderd in een echte streep. Wat moeten we hier nu weer mee.... zucht. Helaas maar weer even een paar dagen afwachten en opnieuw testen. Voel me overigens wel echt zwanger. Geen echte kwaaltjes ofzo meer een onderbuik gevoel...

Sorry, maar moest even mijn ei kwijt...

Liefs M

Na een uurtje mag je de test niet meer aflezen. De streep staat daar dan niet omdat je zwanger bent ( kan oveigens wel), maar kan een tal van redenen hebben.

Ik zou over een paar dagen nog eens een test doen.

Succes!

je mag de test na 10 min al niet meer aflezen..
dit is geen juiste uitslag..

Ik heb ook de kv test gebruikt 4dagen van de voren en kreeg toen een licht positief.. Ik had hem niet direct weggegooid en na een uur zag ik hem liggen en wou hem weggooien en toen was de streep duidelijker.

2dagen weer test gedaan en die was donkerder dan donker en ben nu 6wkn zwanger..

Ik wil je geen valse hoop geven maar het kan dus wel wezen dat je zwanger bent test gewoon een paar dagen na NOD

Terug
Bovenaan