kvoel me ff kl#ten!

A

Anoniem

Guest
hoi meiden

moet even mn hart luchten, voel me gewoon weer even rot!
ik kreeg net een sms van een vriendin die 9 wk zwanger is. ze heeft vandaag 1e echo gehad en hartje klopte en het bewoog veel....
heel leuk en mooi natuurlijk...maar nu krijg ik dus flashbacks van mijn echo,waarbij het hartje dus niet klopte.alles komt weer boven en zit het laatste half uur dus alleen maar te huilen.....

kvoel me ook schuldig,waarom kan ik niet gewoon blij zijn voor haar en waarom ben ik nog steeds niet over mn miskraam(10wk geleden inmiddels) heen....
ik trek het echt af en toe niet meer..

maar goed, ik heb morgen mn nod,wel al vanaf dinsdag bruine duivels,maar geen rode duivels,dus ik hoop maar dat ik zwanger ben,want ik heb echt even een lilchtpuntje nodig!

liefs marjolein

Hallo,

Wat herkenbaar zeg! vorige week vertelde de buurman dat de buurvrouw in het zh lag met uitdrogeingsverschijnselen, ja van het overgeven, zwanger dus! Ik heb hem gefeliciteerd en ben toen hard naar boven gerend om een potje te janken, wat voelde ik me klote zeg! Dit gevoel was er de volgende dag ook nog en toen ben ik naar haar toe gegaan. We hebben lekker gekletst en zei wist precies hoe ik me voelde, toen ik vertelde dat ik zwanger was voelde zei zich net zo.
Na dat bezoekje ging het al beter, maar had toen wel in de gaten dat ik er nog niet overheen ben (curettage nu ook 10 wkn geleden)

We hebben gisteren nog een keer lekker gekletst en moet zeggen dat het beter gaat, kan echt blij voor hun zijn, vind het ook echt rot dat ze niet kan genieten van haar zwangerschap, helaas is ze vanmiddag weer naarhet zh gebracht.

Ik jank af en toe maar lekker uit en probeer dit forum zo min mogelijk te bezoeken, ben eindelijk ongesteld geworden, was ik best blij mee, dus we gaan volgende week weer aan de klus. Hoop dat het dus wel volgende maand lukt anders ben ik bang dat deze dip weer komt.

Meid, doe gewoon wat je gevoel je ingeeft en misschien helpt het bij jou ook wel om juist met je vriendin wat leuks te deon of ff lekker te kletsen.

Veel sterkte ermee! Gr. Roos

hoi roseliek

bedankt voor je reactie! fijn dat er mensen zijn die me precies begrijpen!
ik ben blij voor je dat je ongi nou wel goed heeft doorgezet,kun je er tenminste weer voor gaan! hopelijk zijn we beide weer gauw zwanger!

liefs marjolein

Lieve Marjolein,

Ik kan er niet over mee praten, maar ik wil je toch even een hart onder de riem steken. Ik  kan me goed indenken dat dit enorm pijn doet en dat je daar niet 1,2,3 overheen bent. Dat hoeft ook niet en daarom is het goed dat je je gevoel uit, hier op het forum,  bij je buurvrouw, of bij wie dan ook. Huilen helpt ook vaak om even stoom af te blazen, dus hou je niet in, maar ik kan me ook voorstellen dat je zou willen dat je er niet zovaak aan hoeft te denken c.q. eraan herinnerd wordt.

Ik wens je dan ook heel veel sterkte met het geven van een plekje aan dit verdriet en ik hoop dat jullie heel gauw -weer- een kindje op komst zullen hebben.

Liefs,

Tammy

he tammygirl!
superlief berichtje! dank je wel! kreeg weer tranen in mn ogen toen ik het las...en dat kaartje erbij.erg lief!

ik voel me al iets beter door jullie lieve meiden...
liefs marjolein

Te lezen dat mijn berichtje jouw emotioneel maakt, ontroerd mij ook...  Fijn dat je er steun in vindt...

Hoi Marjolein,

Kan me voorstellen hoe je je hebt gevoeld. Tuurlijk ben je blij voor iemand anders, je gunt ieder zijn geluk.

maar de vraag blijft WANNEER ZIJN WIJ EENS AAN DE BEURT!!!!!!

he dat lucht op

groetjes
talke

Hoi Marjolein,

Vandaag is toch je nod? En?? Nog nix te bekennen? Ik hoop voor je dat die rooie krengen wegblijven en dat je heerlijk zwanger mag zijn en mag blijven. Laat je nog even wat van je horen?

Liefs,

Tammy

Terug
Bovenaan