kwaad op pedofielen site!

A

Anoniem

Guest
hoi meiden ....

hebben jullie daar ook last van?
ik moet er niet aan denken om de foto van mijn kind op zon site te zien! ik weet niet wat ik zou doen.... en door dit stomme dinge druf ik dus geen al te blote foto's van de kleine op het web te zetten! nou zou ik nooit geen blote foto's neerzetten, maar zelfs waar je iets te veel ziet durf ik niet te zetten want je weet het maar nooit met deze viezerikken!

groetjes
patricia

haai,

nou inderdaad dat is ook van de redenen dat ik geen foto,s wat dan ook voor foto,s op het internet zet want amalia en haar nichtjes en neefjes waren toch niet bepaald bloot te noemen maar een perver die kan daar ook al een heel leuk plaatje in zn hoofd van maken schijnbaar, maar vind het alleen jammer dat er eerst een kind van het koninklijk huis aan te pas moet komen voordat zoiets aangepakt word het had ieders kind kunnen zijn maar had het de mijne of jouwe geweest dan had daar niemand over gerept maar goed zo,n persoon moet ik niet in een donker steegje tegen komen want het zou zn laatste ontmoeting zijn, kan veel hebben,kan veel door de vingers zien maar dingen met kinderen en dan vooral  van deze soort  daar komen al mn donkere zwarte kanten van naar boven en  word letterlijk blind..

groetjes  Bianca  

Terug
Bovenaan