Kwaad worden...

Ons meisje kan zooooo verschrikkelijk kwaad worden als ze haar zin niet krijgt..(nu al...laat het geen teken zijn voor later)
Ze wil overal aanzitten en als ze dat dan niet mag dan wordt ze echt heel kwaad..
Constant ben ik een politie agent en vaak krijg je dan de neiging, geef het haar maar dan is ze rustig.
Maar toch doe ik dat dan gelukkig niet.
Ook met het eten, dan wil ze ons bord of bestek en als ze dan niet krijgt..oeioei...

Volgens mij zit ze in het een behoorlijk sprong, ze wijst alles aan wat ze wil hebben of waar ze naar toe wil, rustig op de arm is er niet bij..
Krijgen doet ze in eens (eerst was het buikschuiven) loopt nu alleen achter een looprek, na ja beter rennen..(hilarisch om te zien trouwens) en gisteren heeft ze ook voor het eerst 2 stapjes los gezet...

Bestaan er ook tips hoe je met zo een situatie om moet gaan?
Wat je beter wel kunt doen en niet kunt doen...?

Wij hebben ook een drifkikker. Ze wordt vooral heel boos als ze ergens langs wil en dat kan niet. Ze kan zich dan ook echt achterover laten vallen en beginnen te schreeuwen. Ik negeer het maar in de hoop dat het dan het snelste over is. Ik hoop ook nog steeds dat het een sprongetje is maar ik ben bang dat ze gewoon een heel pittig karakter heeft hihihihi

Hier ook een ondeugende driftkikker.... Hij doet iets wat niet mag, en kijkt bij voorbaat al f mama kijkt. Dan zeg ik: Stan dat mag niet met een wijzende vinger.... En dan begint hij gelijk te huilen en te stamvoeten omdat het niet mag....

Geen idee wat je kunt doen. Ik negeer het ook.... en ben er zeer consequent in....

Terug
Bovenaan