Kwaad!!!!

A

Anoniem

Guest
Hoi,

Net een discussie gehad met mijn vriend. We hadden een gesprek over zwanger worden en dan ook over de kwaaltjes die je daarbij kan krijgen (ik weet het, niet een echt positieve insteek!). Ik probeerde hem duidelijk te maken dat je als vrouw, als je zwanger wordt, best wel kans maakt op kwaaltjes en dat dat dan problemen met zich mee kan brengen. Bijvoorbeeld ten opzichte van je werkgever.
Hij snapte dus totaal niet dat ik me daar druk om maakte. Het komt zoals het komt en ik moest me niet druk maken!
Fijn gezegd, maar het blijft nog altijd mijn lijf en mijn leven, waar ik dus verantwoordelijkheid voor moet dragen!
Ik weet niet of ik me nu weer ontzettend druk maak, maar ik moest het gewoon even van me af schrijven.

Groetjes, juffie74

He juffie,

Bespreek je kwaaltjes maar met ons. Die mannen snappen er toch niets van hahaha. Daarom komen zij van Mars en wij van Venus toch? Moet jij opletten als je straks zwanger bent en je hangt straks spugend boven de pot en 's avonds ben je bekaf dan draait ie wel  bij hoor!!!

Groetjes Monique

Hey Juffie,

Vervelend dat je vriend zo reageert. Misschien dat hij nog bijdraaid en dat hij je wel gaat begrijpen.

Ik maak me ook heel druk om heel veel dingen. Ook voor mijn werk en dat soort dingen. En gelukkig snapt mijn vriend mij heel goed. Het is zelfs zo erg dat hij elke dag op internet zit te kijken wat voor kwaaltjes ik kan krijgen en hoe we sommige dingen het best op kunnen lossen...

Heel veel sterkte...!

Terug
Bovenaan