kwaad

Hallo.ik las net op het zwanger zijnforum.......er is daar iemand die heel graag een meisje wou,en nu bleek met de echo dat het een jongen wordt,nu is zo zo erg teleurgesteld dat het een jongen wordt,dat ze niet weet wat ze ermee aan moet!!!

ik vind dit zo erg en belachelijk.
er zijn zoveel vrouwen die heel graag een kind willen en er lang op moeten wachten.of helemaal niet kunnen krijgen.ben echt kwaad hierom.

moest dit even kwijt.

Als ik dat soort dingen lees word ik ook kwaad. Dit is echt een vrouw die totaal niet beseft wat een wonder het is om een kind te kunnen krijgen!

Dat arme kind zeg.. zal een "leuk" leven hebben bij zo'n vrouw!

Dit soort types beseffen niet wat wij voelen. Als zwanger worden vanzelfsprekend is ga je je eisen misschien bijstellen?
Laten we er ons maar niet te druk om maken.
lfs inge

Dat soort mensen weet niet waar ze het over hebben en vinden alles gewoon. Hebben zelf nog nooit iets meegemaakt. Heb zelf ook zo iemand in mijn omgeving lopen, die overal wel heel gemakkelijk over denkt.
Aan de andere kant, als je je ergens helemaal op in hebt gesteld is het natuurlijk een teleurstelling, dat "hoort" dan wellicht niet zo, maar zo ervaar je het wel. Wij stellen ons hier allemaal in op het zwanger worden, als dat niet lukt dan zijn we (uiteraard) teleurgesteld. Niet geheel vergelijkbaar, maar ik denk dat als je niet beter weet je het zo ervaart.
Ik probeer zwanger te worden van de tweede en heb medische problemen waardoor het wellicht niet gaat lukken. Hier heb ik het heel moeilijk mee. Om me toe hoor ik iedereen opmerkingen maken van je hebt er toch 1? Tja, maar zo werkt het dus niet.
Ik denk dat we veel medelijden moeten hebben met iemand die zulke opmerkingen plaatst, die blijkbaar geen sociale gevoelens heeft of iets langer nadenkt.

Terug
Bovenaan