Kwaaltje?

A

Anoniem

Guest
Hey ladies,

donderdag kan ik pas bij de vk terecht en de gym begint volgende week pas weer, daarom een vraagje aan jullie.
Sinds een paar dagen heb ik last van lichte kramp dat voelt als ongesteldheidspijn onder in de buik.
Zijn dit misschien oefen weeën ofzo? Of zou het gewoon bandenpijn zijn? Iemand ervaring? Het is écht zo'n zeurende ongesteldheidspijn, niet heftig, maar het zit er wel zeg maar..!

Gr. Gaby

Ik denk dat het idd oefenweeën zijn of het kindje wat indaalt.

Hou het wel in de gaten en doe het rustig aan. Zit er een ritme in en houden de krampen aan zou ik de vk even bellen want dan kunnen het weeën zijn.

groet,
Jinny

Hoi!

Misschien moet je even je urine laten nakijken, want het kan ook een blaasontsteking zijn. Als je zwanger bent voelt dat namelijk heel anders dan normaal.
Ik had de afgelopen 2 weken heel veel last van harde buiken en ook een zeurend gevoel onderin mijn buik. Vorige week bij de huisarts geweest en ik bleek een forse blaasontsteking te hebben. Heb nu een penicilinekuur van 10 dgn gekregen (dat mag je dus gewoon slikken tijdens de zwangerschap). Als ik niet naar de huisarts was gegaan had het een nierbekkenontsteking kunnen worden....
Mijn advies is dus om voor de zekerheid even je urine na te laten kijken.

groetjes,
Ikke mv 1 & ?

Hoiii,

Inmiddels bij de vk geweest, het kindje bleek inderdaad gedaalt te zijn, nog niet helemaal ingedaalt maar wel er tegen aan.
Vandaar de krampies!

Zelf heb ik heel veel ervaring met blaasontstekingen en zodra ik de eerste tekenen weer voel sta ik inderdaad direct bij de huisarts op de stoep!

Gr. G

Terug
Bovenaan