kwaaltjes blijken dikke darm haha

A

Anoniem

Guest
hallo allemaal,

ik schreef een tijdje terug dat ik allemaal zwangerschapskwaaltjes had en een paar dagen overtijd maar niet zwanger, ongi geworden een paar dagen later, maar de kwaaltjes bleven (zat dus niet tussen mijn oren gelukkig) nu 2 weken later nog steeds last en even langs huisarts geweest, had erge steken onderin mijn buik, dacht toen aan innesteling.... en in mijn onderug.
dokter zegt dat het mijn dikke darm is en gewoon niks aan te doen gaat vanzelf over.
het nadeel alleen is nu dat ik als ik buikpijn heb niet weet of het mijn eisprong is of dikke darm hihi.
ga dus gewoon om de dag klussen en hopen op een positieve test over 2 weken!

liefs leetje

Hoi!!

Wat  jij hebt, die gedachte speelt ook bij mij door mijn hoofd. Ik heb vorige maand ook veel last gehad van steken en krampjes. Ook 3 dagen voor mijn nod een beetje rose afscheiding en dacht aan innesteling. Maar helaas toch een bloeding na die 3 dagen. Was zo boos en had al een paar keer aangegeven bij de ha dat ik hier last van had. Maar zij (een invalster die volgens mij net afgestudeerd is....) zei dat ik me geen zorgen hoefde te maken. Maar heb na enig aandringen toch een onderzoek gekregen. A.s. vrijdag de uitslag. Volgens mij komt daar ook niks uit en vrees dat t mijn darmen gewoon zijn waar ik eigenlijk al zo heel mijn leven last van heb. Snel een opgeblazen buik enzo. Pfff zwangeren van 5 maanden zouden jaloers op mijn buik zijn hahahahaha!!!

Afijn, fijn dat jij weet waar je aan toe bent joh en uuhhh inderdaad gewoon lekker tijdens dé dagen flink aan de slag!! Mijn idee!!!

groetjes Costa

klinkt heel gek maar ben blij dat er eindelijk iemand is die hetzelfde heeft als ik, ik heb al zo'n 1,5 jaar heel erg last van een opgezette buik.
eerst alleen 's avonds maar nu begint het overdag al, heb al zo'n slangetje door mijn keel gehad (geen aanrader)en echo en alles maar uitslag was dat ik gewoon pech heb en meerdere vrouwen hier last van hebben, dat het gewoon lucht is en er misschien nooit vanaf kom....leuke uitslag...
ik lijk soms ook 5 maanden zwanger en hou de hele dag mijn buik in, geen drama maar wel lastig.
nu kreeg ik er dus ook hele erge steken bij, af en toe echt heel pijnlijk, dus maar weer heen en ze zei dus dat het de dikke darm is, ook niets aan te doen...heb ik veel aan, maar goed als ik ooit (hoop snel)zwanger raak hoef ik mijn buik niet meer in te houden, heerlijk!heb laatst wel gehoord dat het met de ademhaling te maken kan hebben....dus let daar nu goed op

nou meid succes ermee liefs leetje

jeeeeee echt heel herkenbaar!! Ik heb astamtische bronchitis en heb hooikoorts dus die ademhaling is niet bepaald 'relaxed' bij mij nee. En och inderdaad als ik zwanger ben hoef ik inderdaad die buik niet meer in te houden hahaha!

De ha heeft ooit tegen mij gezegd dat ik een spastische darm heb maar dat geloof ik niet zo. Hee maar fijn joh inderdaad zoals jij zegt.......dat je niet de de enige bent...

Nou, laten we ons dan maar druk maken om onze ademhaling, dan zijn we tenminste afgeleid van het zwanger willen worden hihihi!!

groetjes Costa

Terug
Bovenaan