kwaaltjes februari babs

A

Anoniem

Guest
Hoi,

Hoe is het met de kwaaltjes?

Ik had in het begin, tijdens mijn eigenlijke ongi, last van bruin verlies wat steeds lichter werd.

Nu ben ik sneller moe, sneller geirriteerd en heb wat vollere borsten.

Ben nog maar 5 weken zwanger hoor, hahaha.

Het is ons tweede kindje.

gr

hi sonel,

ik ben zelf ook net een paar dagen in mijn 5de week  en   heb weinig last van kwaaltjes.
ik ben  wel veel moe, en mijn borsten voelen iets zwaarder   maar  heb verder nog nergens last van.
volgende week mijn eerste gesprek me de VK en 11 juli pas mijn eerst echo.
ik vind het zelf   aan de ene kant wel jammer dat ik niet meer van het zwanger zijn merk nu maar ik ben aan de andere kant ook  wel blij dt ik niet hele dagen misselijk ben. de laaste maanden merk je ervast wel genoeg van  het zwager zijn en ik geniet nog maar even van het nergens van hebben/

groetjes nimfje  

hey hallo

ik ben nu bijna zes weken zwanger, maar heb ook net als jullie alleen last van moeheid en volle borsten die wat pijnlijker worden in de avond. ook heb ik nog steeds af en toe een beetje ongesteldheids pijn
zou dat normaal zijn???

hopen dat ik me zo mag blijven voelen tijdens mijn zwangerschap

liefs angela

Hey meiden,
Ik ben nu ook 5 weken een een dag.
Moet zeggen dat ik ook snel moe ben, gevoelige borsten heb. je hoeft er maar naar te wijze en ik voel het al, niet zo fijn. Verder heb ik ook van die steekjes onderin mijn buik, net als dat je ongi moet worden. Ook heb ik af en toe minder trek en ineens ergens helemaal geen zin meer in (als ik aan het eten ben), maar ja dat gaat echt wel weer over, normaal ben ik zo'n vreeetzak, lust echt alles zeg maar.
Maar zo te horen hoort het er allemaal bij....
Groetjes ilse

Hallo meiden,

Vandaag precies 6 weken zwanger maar weinig kwaaltjes!

Dat van dat opeens geen zin meer hebben in eten herken ik wel, ik wist niet dat dat een zwangerschapskwaaltje was?   Ik dacht dat het van de spanning kwam, ben stiekem toch een beetje gespannen of alles goed is? Maar dat is vast herkenbaar.

Verder probeer ik lekker te genieten van het idee dat er een kindje in mijn buik groeit, heel bijzonder! Ik heb het wel aan mijn beste vriendin verteld en dat geeft een goed gevoel....kan er dan met haar uren over praten...heerlijk.

Allemaal succes met de zwangerschap.

Groetjes Linda

Hallo meiden
Ik ben nou ongeveer 7 weken ik heb heel veel last van kwaaltjes zoals niet kunnen slapen wel  moe zijn borsten heel erg gevoelig  misselijk zijn en duizelig vlekken voor mijn ogen en hoofdpijn met mijn eerste zwangerschap had ik nergens last van ja moe zijn en slapen meer niet dus dit is voor mijn ook nieuw  

ook ik ben vandaag precies 6 weken (tenminste de vk moet het nog bekijken natuurlijk!)

ik ben moe... erg moe.
de enige bh die nog fijn zit is mijn sportbh, dus vanmiddag toch maar alvas teen zwangerschapabh gekocht.
Had niet verwacht die zo snel te moeten halen.

groetjes Carina

hier ook alleen nog maar moe en pijnlijke borsten pff vooral mijn tepels hihi

ik ben ook nog maar 5 weken en 1 dag haha ja die dag ,moet der ook bij :p

bij mijn vorige zwangerschap was het wel al anders in de 5e week hoop dat het dit keer beter gaat.

Terug
Bovenaan