kwaaltjes grrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr.

hallo dames,

ik ben nu inmiddels 19 wkn zwanger en heb last van een aantal kwaaltjes. ten eerste heb ik sinds +/- mijn 12wk last te veel speeksel productie met als gevolg te veel spugen grrrrrrrrrrrr. weet iemand wat ik kan gebruiken om deze al is het een beetje tegen te gaan

ten tweede heb ik sinds vorige week bijna iedere dag o bepaalde momenten last van zere tepels ze doen zo pijn dat ik ze ff wil afhalen en dan weer aanzetten die knopjes helaas kan het niet. straks moet ik weer naar school en kan niet de hele dag met depdoekjes rond lopen en ook niet de hele tijd spugen vooral in de klas niet met allerlei mensen die ik niet ken. als ik ergens naar toe gaat dan vind ik het al vies om te spugen laat staan in de klas

alvast bedank.
 
ha,

heb deze kwaaltjes zelf nooit gehad, kan je er niet mee helpen.
Maar iets als kaugom of een lolly eten werkt niet?

In elk geval heel veel succes verder

groetjes moeder van 3 kids
 
Ow wat herkenbaar nohappiestmama! Zat er nog aan te denken vandaag van zouden meer mensen dit hebben. Sinds vandaag dus vreselijk veel speeksel en een vreselijke vieze smaak in mn mond waardoor ik dus de hele dag misselijk ben. Bah, overgeven doe ik niet maar dat doe ik eigenlijk nooit. Soms denk ik wel dat ik moet overgeven maar als je boven een vieze wc zou hangen bah! Moet er niet an denken. S6

Groetjes mamaa29 en kauwgom helpt echt niet! Bij mij niet haha
 
hallo lady's, bedankt voor de reactie @ javo kauwgum help niet ik heb nog niet aan lolly gedacht
@ mamaa29 mijn moeder heeft wel geadviseerd om de antaflu snoepjes te proberen het help wel maar alleen als je aan het zuigen ben zodra die op is kom het weer en daarnaast krijg ik na een tijdje zere keel van dus die heb ik ook laten staan.

groetjes, nohappiestmama
 
Terug
Bovenaan