Kwaaltjes komen en gaan? 5 weken

<p>Hey hey iedereen, </p><p>IK ben morgen 5 weken zwanger en had donderdag een goede echo. </p><p>Reden van echo is omdat ik krampen had aan 1 zijde en bbz te kunnen uitsluiten. Alles zag er goed uit.</p><p>Nu heb ik het gevoel dat kwaaltjes komen en gaan. Pijnlijke borsten zijn niet constant en de ene ochtend ben ik misselijk en de andere niet. </p><p>Is dit normaal </p><p>Het is men eerste zwangerschap en ik ben onzeker </p>

Ja dat is normaal hoor. Ik 10 weken zwanger en ene dag huppel ik rond en andere dag hang ik 3x over wc heen...ook borsten voelen elke dag anders aan. 

Heel normaal! Dit is mijn derde zwangerschap en nu 24 weken. Elke zwangerschap is ook nog eens anders waardoor ik in het begin ook wel echt altijd onzeker was over die kwaaltjes. Kwaaltjes zegt echt niets over de verloop van de zwangerschap en gelukkig maar want soms had ik in het begin dagen super misselijk en dan 2 dagen erna kip lekker om daarna weer in alle hevigheid terug te komen. Zelfs nu heb ik de ene dag ergens last van en de dag erna loop ik weer fit rond. 

Hoi hoi het is hartstikke normaal ik ben ook nu 5 weken en paar dagjes en ook ik ervaar iedere dag anders heb al 2 kerels en zelfs bij hun zwangerschap een hele andere ervaring.maak je nergens druk om meid alles komt goed en geniet vooral van je zwangerschap?

Terug
Bovenaan