Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
<p>Hallo allemaal,</p><p>vandaag ben ik ongeveer 7 weken in verwachting. De afgelopen week ben ik behoorlijk misselijk geweest en waren mijn borsten best stevig en gevoelig.</p><p>Nu werd ik vanmorgen wakker en waren mijn borsten een heel stuk slapper. En de misselijkheid was ook een stuk minder.</p><p>In december hebben wij een missed abortion gehad dus ben nu extra alert helaas Volgende week dinsdsg hebben wij de 1ste echo.</p><p>Zijn er meer vrouwen die dit herkennen en gewoon een goede echo hadden??</p><p> </p>
Hoi,
Ik ben tussen de 6e en 7e week ook flink misselijk geweest, maar dit nam na een dag of 5 af. Sindsdien geen dag meer misselijk geweest. Het kan dus. Wij hebben daarvoor een miskraam gehad, dus ik was ook zeker zenuwachtig over alle kwaaltjes die wel of juist niet kwamen. Inmiddels ben ik bijna halverwege
Kijk het nog een paar dagen aan. Misschien komt de misselijkheid wel terug, misschien niet. Misschien heb je de afgelopen week/weken wel een griepje gehad (ik twijfel of dat bij mij namelijk niet het geval was). Als je heel erg twijfelt, kan je altijd met de verloskundige bellen. Al is het maar voor een luisterend oor!
Ik kwam er pas met 8 weken achter dat ik zwanger was, maar ben daarvoor ook continu misselijk geweest en pijnlijke borsten gehad e.d. (ja, ik weet ook niet waarom ik het niet eerder accepteerde ?). Dat was ook af en toe een paar dagen helemaal weg. Ineens slappe borsten en ik kon alles weer eten... Inmiddels 34+3, dus het hoeft niets te zeggen iig