Kwaaltjes na 9,5 week?

Hallo Dames,

Ben nu 9,5 week zwanger van de eerste...b weinig klachten, alleen errug moe! en heb 2 dagen gehad dat ik alles weer uitspuugde. Zou het kunnen dat ik nog klachten als veel misselijk ga krijgen of had ik het dan al moeten hebben?

Groetjes!!
 
Hoi Emmy,
Ik ben net 6,5 week zwanger van de tweede. Bij de eerste werd ik pas na een week of 10 misselijk en nu bij de tweede was het zodra ik het wist al raak. Maar: slechts 50% van de zwangere vrouwen wordt misselijk, dus wie weet heb jij mazzel en blijft het hierbij!
Groetjes,
 
Hallo Emmy!

de een wordt misselijk en de ander niet.
Zelf ben ik wel misselijk geweest maar niet zo dat het niet te harden was.
Moeheid heb ik daarentegen niet gekend.
Maar voor iedereen is het anders.
Een vriendin van mij was de 1e drie maand heel moe maar voelt zich nu prima

Groetjes Linda
bijna 38 wkn zwanger van de 1e
 
Hallo,
ik ben nu 23 weken zwanger van de 1ste en heb sinds 1,5 week geen last gehad van missleijkheid of brandend maagzuur. En vooral het laatste was heel vervelend. Maar bij iedereen is het anders. geniet van de zwangerschap.

gr. christel
 
Hoi Emmy,

Ik begon misselijk te worden bij 8 weken. En dat duurde zo'n 1 1/2 week en na die tijd ben ik niet meer ziek geweest of dat ik me vervelend voelde ik ben inmiddels 16 weken nu.
Veel succes met je zwangerschap, en geniet er van.

Liefs, Mimi
 
Hoi Emmy,
Ik ben nu 10 weken zwanger en ben alleen in de 6e week 3 ochtenden ziek geweest. Nu leg ik s'avonds een knackebrodje in een zakje naast mijn bed. Die knabbel ik smorgens naar binnen voordat ik opsta. Ik voel me dan kiplekker en heb de hele dag geen last. Ben niet extra moe of wat ook. Maar het feit dat je misselijk wordt door een nuchtere maag, speelt dan parten. Zorg dat je nooit echt honger hebt. Al heb je maar een liga bij je of zo. Succes meisie, wij zijn ongeveer even ver (10 aug)
 
Terug
Bovenaan