Kwaaltjes nemen af

Pfff wat een onzekerheid... Volgens mijn vriend moet ik 'gewoon genieten' en me geen zorgen maken, maar dat is makkelijker gezegd dat gedaan. Ik ben nu (volgens eigen berekening 6+5 zwanger) en had afgelopen twee weken echt kwaaltjes. Moe, pijnlijke borsten, rommelende darmen, van de week erg misselijk en last van m'n heupen/ menstruatiegevoel (vk gebeld = normaal), maar geen bloedverlies of erge krampen. Best rottig met meer dan een fulltime baan, maar deed me ergens wel goed want kwaaltjes horen erbij en geven dan toch ook een soort van bevestiging. Nu heb ik sinds eergisteren zo goed als nergens meer last van. Wel gevoelige borsten, maar daar houdt het dan ook mee op :-( Wordt er zo vreselijk onzeker van... Aankomende miskraam? Vruchtje gestopt met groeien? Aargh!!!! Iemand hier ervaring mee? Aankomende maandag eerste afspraak bij de gynaecoloog.

Hoi babet,

herken me zo in je verhaal.
toen ik zwanger was na een lang traject ook ineens geen zwangerschapsgevoel meer.. 
ook in paniek maar het komt en gaat en je gevoel neemt een looptijd met je. 
Genieten is nu lastig en dat blijft tot na de 20 weken maar alle cliché zijn waar. 
Probeer leuke dingen te doen voor afleiding.

hele fijne zwangerschap gewenst.

Begrijp je onzekerheid. Ik ben tot nu toe de hele tijd kwaaltjesloos. Ergens super fijn. Maar de kwaaltjes geven je een bevestiging.
Misschien stelt het je gerust. Ik ben nu 17+4 nog steeds kwaaltjesloos en zelf nog bijna buikloos. Maar vorige week nog een mooie echo gehad en ons mannetje doet het super. Dus probeer te genieten en je kan altijd bellen voor een vroege echo. Heb ik ook gedaan ;) stelde me erg gerust.

Terug
Bovenaan