Kwaaltjes nemen af

<p>Ik heb een vraagje...</p><p>ik ben 7 weken en ben ontzettend misselijk geweest en had gespannen borsten alleen nu werd ik vanmorgen wakker en heb ik nergens meer last van..</p><p>dit maakt mij best onzeker.. </p><p>herkent iemand dit? Of niet :?</p><p>heb geen buikpijn, bloedverlies of dergelijks.</p>

Hoi, hoort erbij, het gaat op en af!
geen bloed en krampen dan zou ik mij geen zorgen maken, kan zo zijn dat je morgen wel weer klachten hebt! Fijne zwangerschap gewenst! 

Hoihoi
Ik denk dat kwaaltjes niet altijd wat willen zeggen.
Ik ben 35 weken zwanger  en de enige kwaaltjes die ik gehad  heb waren pijnlijke borsten en veel honger. Meer heb ik niet gehad 
Mijn pijnlijke borsten namen naar een aantal weken ook weer af en soms ook weer terug.
Ik denk dat  je van geluk mag spreken als je zo min mogelijk  kwaaltjes hebt je zwangerschap  door
Maar ik snap je onzekerheid  ik had dit ook in het begin omdat ik amper voelde dat ik zwanger was dat ik me eigen druk maakte. Maar elke controle en echo was alles goed en groeide de baby zoals naar behoren.
? probeer je eigen niet te druk te maken en een beetje te genieten.  Zolang je geen krampen met bloedverlies  hebt lijkt het mij dat er vrij weinig aan de hand is.   En als je je eigen echt zorgen maakt misschien contact opnemen met je verloskundige   misschien kan zij je wat gerust stellen.
Succes ?

Bij mij ging het ook op en af! Hoewel mijn enige kwaal in het 1e trimester gespannen borsten was (duurde ongeveer een maand) en in het 2e trimester niks en nu in het 3e word ik wat vermoeider en prikkelbaarder. Maar maak je geen zorgen, helemaal normaal dat het komt en gaat!

Ik heb al sinds 6 weken geen kwaaltjes meer. Die namen af toen ik een positieve test had.
Inmiddels bijna 16 weken zwanger van een meisje. Het zegt gelukkig niet zo veel. Staar je niet blind op kwaaltjes en Google alsjeblieft niet teveel. Je praat je zelf alleen maar een slecht gevoel aan. Komt goed. Van harte met je zwangerschap!!!

Terug
Bovenaan