A
Anoniem
Guest
<p>Dit is waarschijnlijk wel vaker besproken, maar toch wil ik nog graag jullie mening hebben. Mijn vorige twee zwangerschappen waren geeindigt in miskramen, dus ben nu weer erg onzeker.</p><p>Mijn eerste zwangerschap eindigde heel snel. Symptonen waren ineens weg en in de middag de miskraam. De tweede kreeg ik al wel het gevoel dat alles minder werd en na een weekje was de miskraam op gang gekomen.</p><p>Maar nu is deze zwangerschap heel anders: ik had namelijk géén kwaaltjes (vorige twee wel) toen ik de zwangerschapstest deed... dus was nogal verbaasd dat deze positief was. Een weekje later (+- week 5) kreeg ik last van mijn borsten, maar niet extreem veel zeer zoals de vorige twee. Ook was ik veel moe. Nu zit ik in mijn zesde week, bijna 7 (6+5) en sinds een weekje neemt de pijn in mijn borsten elke dag een beetje af en moe ben ik ook niet echt meer. </p><p>Ik zó bang dat dit weer eindigt in een miskraam, maar eigenlijk hoop ik gewoon dat dit een zwangerschap is dat anders is dan de twee vorige...</p><p>Hebben jullie een vergelijkbaar verhaal dat wel gewoon goed gelopen is?</p>