kwaaltjes...of niet natuurlijk

A

Anoniem

Guest
hallo allemaal,
ik heb alweer wat geks
vorige maand had ik vanaf mijn eisprong tot aan mijn menstruatie pijnlijke borsten en steekjes en krampen enz.
nu heb ik naar mijn mening afgelopn vrijdag mijn eisprong gevoeld
wat minder heftig dan vorige maaand maar toch..
nu heb ik vanaf afg vrijdag nog helemaal niks voel niks
denk eerst ach dan ben je er ook niet zo mee bezig maar nu blijkt...
tuuuuuuurrrlllijkkkk ben ik daar wer over aan het denken
en op die manier word het natuur;lijk maar tergend langzaam 12 augustus he(nod)
pffffff word wa gek van mezelf
liefs tamaar

Tamaar
ik zal voor je duimen !!
Wachten duurt oooooo zooooo laaaannnnnggg
Succes!
Ik blijf je ontwikkelingen in de gaten houden
bianca

hey bietje leuk van je reactie,
wanneer heb jij nod zit je ook op dat ellendige wachtbankje, het spijt me dat ik het vragen oet maar kan het allemaal niet meer bijhouden zo veel mensen zijn er
ach ja nog 12 weken spannend
sorry dagen 12 dagen
weken zou wel heeeeeeeeel erg lang zijn
hihi liefs tamaar

ik had mijn eerste dag van mijn laatste menstruatie 29 juni en ben nu dus 4 dagen over tijd.
Ik heb afgelopen zaterdagavond getest en die was negatief volgens de ha was het waarschijnlijk te vroeg en moet ik vrijdag of maandag opnieuw een test doen.
Super spannend!!!

wwwoooooooow dan is het bij jouw meteen wel superspannend hou het in de gaten meid en i duim voor je
heb je al klachtjes??of niet mss.... hahahahaha liefs tmaar

Nee niet echt geloof ik.
Ik heb een week of twee gelden als het geen drie en halve week geleden is wel erg branderige tepels gehad en super gevoelig!!
Was echt niet leuk meer met name voor mijn man dan
En voor de rest ja weinig trek en moe maar dat kan ook komen door de warmte, wel plas ik wat meer als anders.
Tot een week of twee drie geleden dacht ik dat mijn urine anders als anders rook en had ik het idee een blaasontsteking te krijgen maar niet dus.
Normaliter verlies je sorry voor de details van dat witte vloed zoals ze dat noemen maar dat heb ik nu al een week of twee niet meer helemaal niks zelfs.
Wel een soort ongi achtig gevoel het is  alleen wat vager en het gaat steeds weer weg ben helemaal nerveus!!!
Sorry voor het lange verhaal moest t kwijt,
Bedankt voor het terug reageren

quote: bietje24 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('31-07-2006 15:00:01'));

ik had mijn eerste dag van mijn laatste menstruatie 29 juni en ben nu dus 4 dagen over tijd.
Ik heb afgelopen zaterdagavond getest en die was negatief volgens de ha was het waarschijnlijk te vroeg en moet ik vrijdag of maandag opnieuw een test doen.
Super spannend!!!

He bietje,
dan zitten wij in het zelfde schuitje ik had mijn eerste dag van mijn laatste menstruatie op 30 juni en ben nu ook nog niet ongesteld geworden. heb vanmorgen een test gedaan en die was negatief. dus ik denk dat ik ook maar wacht tot vrijdag hopen dat we in de tussen tijd niet ongesteld worden. ik duim voor je

groetjes tessa

hallo allemaal leuk van alle rfeacties dat is nu het fijne van een forum he
ik heb wel flink wat afscheiding kleurloos en wat wagterig excuus voor de smakelijke details
heeft dat wat te zeggen dan??
las het vaker onder een ander topic???
sinds vanmiddag beetje zeurderig gevoel links onder in mijn buik
raar....
liefs tamaar

Terug
Bovenaan