Kwaaltjes op en af

Hoi meiden,

Soms ben ik zoooo onzeker... Ben nu 8w1d zwanger en ene dag heb ik zere en volle borsten, andere dag helemaal niet. Ene dag voel ik me enorm zwanger, andere dag niet! Herkent iemand dit?
Nog 2 weken tot de echo, hopelijk schiet t op!

Groetjes

zeer herkenbaar meid.....
als je dan weer es pijn in je borsten hebt denk je yessss...t is nog zo!!( onozel eigenlijk) haha

ik zit inmiddels in de 11e week...en ik kan je vertellen dat ik me steeds iets beter voel....t gaat over!!;-)

sterkte...en veel plezier bij je echo over 2 weekjes...

Heel herkenbaar,

Ik heb ook de ene dag meer last als de andere dag.
Mijn borsten doen voornamelijk veel pijn na het slapen,ik moet echt een truitje aan dat strak zit anders doen ze nog mee pijn in de morgen.

Toen ik klaar was met werken zonet moest ik even een sprintje trekken om mijn trein te halen en mijn borsten deden toen ook veel pijn.

Ik heb wel nog heel erg vaak dat ik bang ben dat het toch weer fout zit,heel stom,maar bij mijn vorige zwangerschap had ik ook alle verschijnselen,alleen was het toen fout gegaan,die angst blijft toch wel bij me.
Zal blij zijn als ik de 27 ste determineren echo heb en zie dat alles in orde is.

Herkenbaar! Ook hier nog 2 weken wachten op eerste echo en ben nu 8 wkn 2 dgn...ook ik voel me de ne dag zwanger qua borsten maar op de meeste dagen voel of merk ik helemaal niets...dus het enige wat we kunnen doen s wachten nog 14 lange dagen!

Ik heb hetzelfde. Ben morgen 9 weken en moet nog tot volgende week vrijdag wachten op de 1e echo. Ik ben anderhalve week supermisselijk geweest en nu wordt het al minder. Terwijl ik bij de 1e wel 16 weken misselijk ben geweest. En ik weet wel dat elke zwangerschap anders is, maar toch......je wordt er zo onzeker van. Ik durf pas te genieten en het echt te geloven als ik het hartje heb zien kloppen.

Wat herkenbaar hè? En zo gaat het de hele zwangerschap door, elke keer wel ergens anders onzeker over! Maar goed, ik probeer gewoon zoveel mogelijk te genieten van het idee. En mocht het misgaan dan wil ik me dan pas druk maken.. Haha, klinkt wel heel stoer maar ik maak me nu stiekem ook wel druk hoor! Het is ook zo spannend allemaal! Ook al is het al m'n 3e, de onzekerheid blijft!

Ik heb daar ook last van en als het inderdaad wat minder is dan ga ik me ook meteen druk maken. ik houd me continue maar voor dat zolang ik geen krampen en bloedverlies heb dat het toch wel goed zal zitten. ik zal ook erg blij zijn als ik mijn echo over 2.5 weken heb gehad, hopelijk weer bevestiging dat alles goed is (zo voelt het wel).

Terug
Bovenaan