Kwaaltjes paar dagen na ovulatie?

<p>Hallo,</p><p>Zijn er vrouwen die last hebben van hun ovulatie, en een paar dagen daarna? Tijdens mijn ovulatie, 22 december (bevestigd door ovulatietest) voelde ik duidelijke steken in mijn linker zij. Dit was ook maar één dag, de dag erna (23 december) had ik deze steken niet meer en ook een negatieve ovulatietest. Nu zijn we inmiddels 5dpo en heb ik sinds gister weer last van soort van steken in mijn onderbuik, en er trekt ook een soort verdoofd gevoel door naar mijn onderrug. Daarbij ben ik ook vrij duizelig maar dit zou eventueel ook kunnen komen door mijn verkoudheid momenteel.</p><p>Zijn er meer vrouwen die dit soort symptomen hebben na de ovulatie? </p><p>Bij mijn dochtertje (bijna 1 jaar) was ik direct de eerste beste ronde na het stoppen met de pil zwanger, en heb toen ook nooit me ovulatie gevoeld of wat dan ook. </p><p>Zijn er vrouwen die deze krampen herkennen na ovulatie? Is dit normaal?</p>

Ik herken dit! Had pas vanochtend een positieve test in mijn handen, dus voelt allemaal nogal onwerkelijk, maar ik had dit dus.
Na mijn ovulatie (die ik heel duidelijk voelde) voelde ik 6 dagen later steken in mijn buik. Dit hield een avond aan ongeveer. Een dag of vier daarna kreeg ik opeens allerlei symptomen; buikpijn, rugpijn tijdens het autorijden, licht misselijk gevoel. Hoewel ik mezelf voorhield dat het vast niet zo kon zijn, wist ik dus eigenlijk al vanaf het begin dat ik zwanger was! 

Maar.. je hoor natuurlijk ook vaak zat dat het de symptomen van een komende menstruatie zijn, dus dat zou altijd ook nog kunnen..

Terug
Bovenaan