kwaaltjes vanaf bevruchting? of pas na innesteling??

hoi damens

ik heb hier al meer geschreven. ik wacht nog steeds op het wondertje. ik heb al een vraag gesteld over mijn borsten die al 2 weken zeer doen net na mijn ongi, en afgelopen zaterdag nacht werd ik er wakker van en zondag was ik niet vooruit te branden. ik zou mijn eisprong iets later hebben dan mijn borsten zeer doen. ik denk dat ik een wat vroegere eisprong heb gehad maar nu zat ik te googelen en las dat je vanaf een bevruchting kwaaltjes kunt krijgen.
ik heb daar zo mijn twijfels bij want ik dacht altijd pas vanaf de innestelling.

weet iemand hier een antwoord op?

groetjes kim

hoi josh

nu vandaag 5 dagen voor nod heb ik een paar lichte drupjes bloed verloren. ik weet niet of het doorzet. even afwachten dus.
ik weet wel dat ik het deze maand erg frustrerend vind en als ik toch ongi ga worden dan heeft mijn lichaam me enorm voor de gek gehouden.
kan het zo zijn als je te vroeg ongi word dat je dan een miskraampje hebt omdat je lichaam het afstoot.
want ik ben altijd zeer regelmatig.

groetjes kim

Volgens mij zou dat kunnen. Dat je lichaam het afstoot. Maar het kan ook een innestelingsbloeding zijn.
De innesteling vind volgens mij ook ergens plaats in de periode waar je nu zit. Een aantal dagen na je eisprong.

Ik weet niet of je al zou kunnen testen.
Ik denk het wel hoor.
Misschien kun je dat proberen?

Groetjes en succes!

ik ben 4 sept ongi geworden, ik heb een cyclus van 25 dagen dus aankomende dinsdag mijn nod. ik had vorige week maandag mijn ei (volgens berekening).
ik had die maandag ook wat vuil verlies ( beetje oud bloed ) dus ik zou afgelopen zaterdag een innestelingdag hebben en een zaterdag stonden mijn borsten op ontploffen, zo zeer dat had ik nog nooit gehad.
ik ben er helemaal van in de war. al die rare dingen.
gisteren ben ik tranen uitgebarst ik kon niet meer stoppen. als ik dan ongi moet worden laat het dan maar komen!
sory voor mijn geklaag.

groetjes kim

Terug
Bovenaan