kwaaltjes vanaf bevruchting? of pas na innesteling??

hoi damens

ik plaats ook hier een berichtje. ik heb nu al 2 weken zere borsten met een toppunt agelopen zaterdag. toen stonden ze op klappen. als ik 2 weken terug reken was dat een paar dagen voor eisprong ( misschien een vrroegere eisprong gehad). nu zat ik even te googlen en las ik dat je kwaaltjes kunt krijgen vanaf de bevruchting maar ik dacht altijd pas vanaf de innestelling.

weet iemand hier een antwoord op?

ik moet nu nog 6 dagen tot mijn nod en dan heb ik meer dan 2 weken zere borsten. heel raar want normaal heb ik dat een weekje voor nod.

groetjes kim

Hoi Hummer,

Hoe is het nu met je?

Ik wil je niet teleurstellen, maar ik heb ook een tijd gehad dat ik al vanaf mijn eisprong hele pijnlijke borsten had.

Maar ik hoop natuurlijk voor je dat het goed nieuws betekent!

Groetjes

hoi alabama

het is idd heel rustig op dit forum ( beetje saai).
ik ben vandaag ongi geworden. ik zag het gisteren al aankomen en ik zou pas volgende week dinsdag ongi moeten worden. heel raar want ik ben altijd zeer regelmatig.
ach ja nog 1 poging en dan start ik in nov met iui.
en hoelang zijn jullie al bezig? al onedrzoeken gehad?
groetjes kim

Hoi Hummer,

Balen dat je weer ongi bent geworden! Ik moet vandaag of morgen ook ongi worden en ik voel het al aankomen, ook al heb ik steeds de hoop dat het niet zo is. Gek dat je na zo'n lange tijd iedere maand weer hoop hebt!

Ik ben met mijn ex 1,5 jr bezig geweest en met hem ook alle onderzoeken doorlopen tm een kijkoperatie. Tot nu toe hebben ze helemaal niets kunnen vinden alleen een klein plekje endometriose. Gyn zegt dat dat geen kwaad kan (???)

Nu met mijn huidige vriend ben ik bijna 1 jr met de pil gestopt. Hij wil nog niet in de medische molen, maar ik wil dat wel graag. Ik word in januari al 33 dus ik ben bang dat we straks te laat zijn.

Hoe is het bij jou verlopen tot nu toe. Zeker wel blij dat er eindelijk iets gaat gebeuren (lijkt mij wel een fijn vooruitzicht!)

hoi alabama

van de ene kant kan ik niet wachten met beginnen aan iui maar ik voel wel dat nu ik weer ongi ben dat de moed me erg in de schoenen zakt. het is gewoon moeilijk te begrijpen dat als je helemaal gezond bent dat je niet gewoon zwanger raakt. dus waarom zou iui dan wel helpen. maar goed ik heb er alles voor over dus we gaan er voor!
wat betreft jou verhaal zou ik toch maar goed op je vriend in praten want als jij er heel onzeker over word en graag onderzoeken wilt , moet je je vriend dat duidelijk maken.
mijn vriend hoefde ook nog niet perse de molen in maar ik kon er niet mee om gaan met de onzekerheid en dat was voor hem een goede reden. voor een vrouw is het zwaarder als een man want wij voelen van alles hormonen, emoties, eventuele kwaaljes.

denk er goed over na want je kunt toch gewoon onderzoeken laten doen zonder dat je echt voor de behandelingen gaat, daar kun je later altijd nog voor kiezen.

succes kim

Hallo hummer,

Wat een teleurstelling weer he dat je weer ongesteld bent geworden.Getsie.
Ik zie dat je nov. gaat starten met IUI.Mag je niet al deze maand starten dan?
Ik heb vorige week 1ste IUI gehad.Vond het super spannend.Wil niet teveel hoop hebben dat het gelijk eerste raak is.
Nu na dinsdag nog een week afwachten en als ik dan niet ongesteld ben geworden mag ik testen.

Alabama@Ik las dat ze bij jou een klein plekje endometriose hebben gevonden een enige tijd geleden.

Bij mij hebben ze ook een milde vorm van endometriose weggehaald d.m.v een kijkoperatie.
Wat mij is verteld is dat de endo wel weer terugkomt na 8 tot 12mnd.

Dus lijkt mij bij jou dat het dan uiteindelijk toch ook uitbreid?Het blijft volgens mij niet bij één plekje.
Ik wil je niet bang maken,maar wel even waarschuwen.
Mischien dat je het is kan bespreken met gyn.Ik weet niet hoelang het geleden is die KO bij jou?

Gr Suusje

Hi Suusje,

Ik kan me voorstellen dat je niet altijd zin hebt in het forum, het kan soms ook een te erge obsessie worden als je er veel over praat (typt) en leest. Maar ik merk ook wel dat ik het fijn vind om mijn verhaal te kunnen delen. In mijn omgeving heb ik naast mijn vriend niemand om er over te praten.

Wat betreft de endo. Ik vind het zelf gek dat ze het bij mij toen (2 jr geleden) niet weg hebben gehaald. Ik lees dat ze dat meestal wel doen. Omdat het zo'n kleine plek was dacht de gyn dat het niet snel erger zou worden. Ik ga sowieso eind okt naar de gyn voor controle dus dan wil ik het e.e.a. bespreken. Ook als vriend er nog niet aan wil, wil ik toch weten wat de mogelijkheden zijn.

Heel veel sterkte met wachten de komende week, lijkt me nog zenuwslopender dan normaal. Lukt het om een beetje afstand te nemen? Is de IUI meegevallen? Moest je ook spuiten of moet dat altijd?

Gr. Noor

hoi suus

idd weer erg balen dat ik weer ongi ben.
ik kan pas in nov starten met iui omdat mijn collega in okt op huwelijksreis is. wij runnen samen een kapsalon en hebben 1 meisje in dienst dus die kan ik niet alleen laten staan.
nu ben ik dus 4 dagen eerder ongi geworden en als ik vooruit tel dan gaat het misschien begin nov ook niet lukken omdat het dan precies in haar vakantie valt en ze dan nog niet terug is. het is erg lastig allemaal om het goed te plannen. en dat terwijl er niks te plannen valt!!!!

voor jou is het nu ook erg spannend. en is het allemaal meegevallen.

groetjes kim

Terug
Bovenaan