Kwaaltjes worden minder, is dat oke?

M'n kwaaltjes worden aanzienlijk minder de laatste dagen, kan dit zomaar kloppen?

Vandaag ben ik precies 7 weken, en sinds week 5 heb ik erg last gehad van misselijkheid, vermoeidheid, pijnlijke borsten en steken.

De pijnlijke borsten en steken zijn nagenoeg verdwenen, maar de vermoeidheid en de misselijkheid is er nog met vlagen.

Is dit oke? Hebben meerdere mensen dit gehad?

Heb volgende week donderdag een echo, maar ben ontzettend bang.

Ik ben zelf over een paar dagen 7 weken zwanger en kijk met smart uit naar het moment dat mijn kwaaltjes minder worden.
Bij mijn eerste zwangerschap werden de kwaaltjes ook rond de 7 weken veel minder.
Volgende week donderdag heb ik ook mijn eerste echo.

Dat kan idd gebeuren en hoeft niet persee iets te betekenen hebben.

Ik had bij mijn zoons zwangerschap niks tot week 20 toen moest ik plat liggen wegens een beginnende zwangerschaps vergiftiging.

De zwangerschap ervoor was ik 11 wken alleen maar misselijk en hielt niks binnen. Bij 11 wken is het alsnog mis gegaan.

Bij deze zwangerschap heb ik ook soms een weekje geen klachten en daarna begint het weer.
Elke zwangerschap is anders. Al die van mij (5 stuks) is geeneen hetzelfde geweest. Het kan ook zijn dat je over een paar dagen weer misselijk wordt maar kan ook best wegblijven.

Er zijn zelfs zwangeren die tot het einde van de zwangerschap zeer misselijk zijn.

ik zou de vlag uit hangen als ik 1 dag niet misselijk zou zijn.
of 1 dag geen pijn in mn borsten.

zou me er niet druk om maken hoor.
zolang je nog geen steken in je buik heb, of bloed verliest is er niks aan de hand.

geniet er juist van, dat je even geen klachten heb :D

succes met je echo volgende week.

groetjes, do
mama van nathalia, 20 maanden en 5 wkn zwanger van nummer 2

Ik snap je wel hoor. Ik had het namelijk ook. Week 4 en 5 pijn in mijn borsten, misselijk etc etc. En na week 6 helemaal niks meer. Natuurlijk lijkt het voor vrouwen die wel heel misselijk zijn ideaal om niks te voelen. Maar je word er ook heel erg onzeker van, zeker omdat je het wel hebt gevoeld.

Vanaf week 10 kreeg ik toch weer een beetje last van mijn borsten, maar meer dan dat ook niet. En bij mij is het allemaal goed hoor.

Ik hoop dat ik je een beetje gerust heb kunnen stellen.

Simone
14w2d

Beste suzannetje,
Ik ben blij dat jij deze topic opent want mijn klachten nemen ook allemaal af. Heb in mei een MK gehad en ben zo bang dat het nu weer niet goed is. Gelukkig lees ik veel verhalen dat het niets hoet te betekenen.

Ikheb over 2 weken de echo.. Hopelijk goed nieuws.

En Dotjuh, Moest wel lachen toen ik zag dat je moeder ben van een kindje van 20 mnd en 5 wkn zwanger. Ik heb namelijk een zoon van 20 mnd en ben net 6 weken zwanger.

Grtjs, Marjoleine

Hallo allemaal,
Dank jullie wel voor de reacties!
Ben weer een beetje gerust gesteld :)

Maar echt gerust gesteld ben ik pas volgende week, na de echo!

Inderdaad, het is fijn als je een dag niets voelt aan klachten, maar echt; je wordt er bijna bang van!

Verder gelukkig niets aan de hand, geen steken en geen bloedverlies! Lijkt allemaal gewoon goed te gaan :)

Dank jullie wel nogmaals!

Terug
Bovenaan