Kwaaltjes

Hey dames normaal Word het gezegd vanaf de 12 13 weken gaat het weer wat beter dat was bij ook zo alleen.sinds vorige week heb ik de hele dag hoofdpijn misselijk en heel moe iemand daar ook ervaring mee ik ben nu 15 weken.en 5 dagen zwanger en eventueel tips voor deze kwaaltjes groetjes shelby

Voor de misselijkheid schijnt gember(pillen) te werken. Bij de ene
werken ze wel en bij de ander niet. 
Crackers werd mij ook aangeraden.
is denk ik ook per persoon verschillend hoelang en hoevaak je last heb. 

Hopelijk heb je hier iets aan!

Hey Shelby,
ik zal je vertellen, kwaaltjes heb je altijd als zwangere. 
Dat is niet om je negatief te maken maar bewust te maken dat de hele zwangerschap je lijf niet van jezelf is. 
Rond de 20 weken ga je je wel een stuk beter voelen. 
Misselijkheid en moeheid zwakken dan erg af. Je hebt meer energie gevoel. 
Waneer je je derde trimester in gaat dan ga je het weer wat pittiger krijgen. Er is veel over de trimesters te lezen in boeken en van internet. Zoek maar eens op. Dan kan je alles heel makkelijk plaatsen. Natuurlijk gaat niet altijd alles volgens het boekje maar in grote lijnen wel hoor. 
Succes meid. Groetjes Irene

Dames! 
Ik ben op zoek naar tekenen van een zwangerschap. ?
3 dagen over tijd hier. Weet dat een test het enige is dat iets uitwijst, maar die wilde ik tot dinsdag uitstellen ?
Sinds een paar dagen trekjes en prikjes in mijn onderbuik. Verder heb ik NIETS van alle “mogelijke zwangerschaps kwaaltjes” die ik de afgelopen 4 maanden constant leek te voelen.
Wat voelden jullie in het prille begin van je zwangerschap? Waardoor je ‘wist’ dat het raak was of vlak nadat je erachter kwam?

alvast bedankt voor eventuele reacties! X

[quote quote=10154076]Dames! Ik ben op zoek naar tekenen van een zwangerschap. 3 dagen over tijd hier. Weet dat een test het enige is dat iets uitwijst, maar die wilde ik tot dinsdag uitstellen Sinds een paar dagen trekjes en prikjes in mijn onderbuik. Verder heb ik NIETS van alle “mogelijke zwangerschaps kwaaltjes” die ik de afgelopen 4 maanden constant leek te voelen. Wat voelden jullie in het prille begin van je zwangerschap? Waardoor je ‘wist’ dat het raak was of vlak nadat je erachter kwam? alvast bedankt voor eventuele reacties! X[/quote]
Mijn eerste tekenen waren zere borsten, extreem moe en het extra sterk ruiken van geuren. Ik wist voor de test dat het deze keer echt raak moest zijn. Dit terwijl ik eerder symptomen had gevoeld en het toen niet zo was. Ik voelde me opeens echt ‘anders’. 
Succes met de test! ??

Ik ben de hele zwangerschap ontzettend misselijk geweest helaas. Kon maar weinig binnen houden dus heb vooral hele kleine porties gegeten toen. Ook eten koken was vreselijk, had al gegeten en gedronken toen het eten klaar was zeg maar? 

@ Minty  sorry alsnog een antwoord op je vraag...... Mijn eerste tekenen waren voornamelijk vermoeidheid, gevoelige borsten en al heel snel de misselijkheid. En over tijd natuurlijk.

Terug
Bovenaan