Kwaaltjes

Ik had niet zo hard moeten roepen dat ik geen last van "kwaaltjes" had. Nu dus wel.

Gisteren begon het al toen ik wakker werd. Ik dacht: o, heerlijk de rugpijn blijft ook weg. Maar nee, hoor, ik had het nog niet gedacht of het kwam al.
En vanmorgen ging het precies hetzelfde. Een erg duidelijk teken dat ik ongi wordt.
Nou weet ik ook wel dat ik ongi wordt, maar die tekens mogen weg blijven.
Mijn gevoel is heel duidelijk dat ik ongi wordt. En tot nu toe is mijn gevoel altijd juist. Maar toch hoop ik elke keer dat ik zwanger ben.
Maar goed, deze cycles had ik het emotioneel toch makkelijker. Ik hoop dat het de volgende cycles ook zo is.

Ik blijk HPU te hebben. Ik kan niet precies uitleggen wat het is. Er is wel een site over. Maar mijn moeder heeft het en zij is een draagster. Enige verschijnselen zijn: vermoeidheid, hoofdpijn en/of migraine, allergieeen en glutenovergevoeligheid, infecties, verlaagde bloeddruk, depressie, verminderde vruchtbaarheid en overgewicht, Nu heb ik 6 van de 7. Dat was voor ons een teken. Krijg nu medicijnen genaamd: Depyrrol. En hoop dat de meeste klachten verdwijnen. En dat mijn hormoonhuishouding dan ook weer op orde is.

Nog een dikke week en dan op vakantie, heerlijk. Ik hoop dat mijn ongi voor die tijd komt.

Iedereen succes,

liefs Tatjana
 
Wat HPU is weet ik eigenlijk niet maar als ik zo je verhaal lees en zie wat voor verschijnselen je er allemaal van krijg/kan krijgen is het niet echt prettig en hoop dat ook voor je dat het allemaal beter gaat nu je die medicijnen slikt.
Mag je nu wel gewoon proberen zwanger te worden nu je Depyrrol gebruikt of zitten daar ook weer risico's aan?

Wens je veel succes en een hele fijne vakantie.

Veel liefs Henriette
 
Echt rot voor je meid, maar nu weet je het in ieder geval. Geniet van je vakantie en laat je lichaam lekker ontspannen, wie weet komt het alsnog snel in orde.
Liefs, Crienie
 
Lieve Henriette

Ik kan niet uitleggen wat HPU precies is. Maar ik mag gewoon zwanger worden met de medicijnen. Het kan juist alles weer op orde stellen. En misschien wordt ik dan ook zwanger.

Liefs Tatjana
 
Hoi Tatjana,

Hier even een reactie van een zwangere op het stukje over je ongi klachten. Het komt veel voor dat je deze klachten voelt maar toch niet ongi wordt en zwanger bent. Ik had ook duidelijke ongi klachten maar hetkwam niet. Zelf na 11 weken zwanger kreeg ik weer vage ongi klachten dus je weet maar nooit!!!

Veel succes met zwanger worden.
 
Hoi Tatjana,
Erg vervelend voor je, maar je weet gelukkig wat het is en dat je er medicijnen voor hebt.(mag gelukkig ook voor zwangerschap). Geniet lekker van je vakantie en ga heerlijk ontspannen. Ik wens je heel veel sterkte.
liefs Annne
 
Terug
Bovenaan