kwaaltjes??????

A

Anoniem

Guest
Nou ja, hoe onzeker kun je zijn. Ik heb nu drie dagen gerommel (ongie gevoel) in mijn buik. Deze week (tot donderdag) hadden we onze vruchtbaarheidsdagen. Ik voel me ook een beetje misselijk. Is dit bij meerderen bekend of houdt mijn lichaam mij voor de gek. nog negen dagen wachten...........  hihi is niet anders!
We zien wel.
Zwangeren onder ons   GEFELICITEERD

Ik las ergens dat je een test kan kopen die je vier dagen voor je NOD kan gebruiken. Is deze wel betrouwbaar???? en zoja, waar kan je deze halen..
groetjes lotte

Hoi Lisalot,

Ja, je  lichaam kan je goed voor de gek houden, tenminste mijn lichaam heeft dat wel gedaan.
Maar het hoeft natuurlijk niet!
Ja............of het bij mij nou om een innestelingsbloeding ging? Ik weet het niet. Het was wel erg weinig, maar niet iedereen krijgt het hoor. Dus..... alles is mogelijk.
Ik heb mijn NOD 25/26 juni, dus nog even afwachten. Ben nu alweer wat nuchterder en ga er maar van uit dat het niks was........... we zien wel. We kunnen toch niet doen dan afwachten.

Je vraag over die testen kan ik niet beantwoorden. Ik heb er ook wel eens over gelezen, maar nog niet aangeschaft. Ik wacht gewoon tot mijn NOD...........ik heb nog een predictor-test liggen. Die gebruik ik als mijn NOD geweest is. Tenminste dat probeer ik.

Ik voel nu trouwens niets raars aan mijn lijf...........althans niets anders dan de afgelopen maanden.............ja ik heb het HEET
Hahhahaaaa, maar dat komt doopr het weer.

Groetjes en good luck!

SUUS

Terug
Bovenaan