Kwaaltjes??

A

Anoniem

Guest
Hoi,
Ik had donderdag of vrijdag waarschijnlijk mijn eisprong en als het dan al raak zou zijn zou het nu een dezer dagen innestelen. Maar kan het dan dat ik nu al lamlendig ben, af en toe raar gevoel in maag, maar niet per se 's ochtends en ook niet echt super de super misselijk, maar gewoon vreemd. je krijgt toch meestal pas kwaaltjes als je tegen je de tijd van je menstruatie aan loopt? ik kan 's ochtends gewoon echt niet wakker worden. ik moet op een gegeven moment ook echt het ben uitrollen omdat ik anders gewoon doorslaap. volgens mij zou ik dan echt de hele dag door kunnen slapen, zo voelt het. ik wil mezelf niet te blij maken, maar ik heb dit nu 2 dagen en ik ben ook futloos. heb bijna nergens zin in. ben ook niet gaan werken omdat ik me niet 100% voel.
kan ik al kwaaltjes voelen (zo vroeg).

Ik hoop dat iemand een antwoord voor me heeft.

Groetjes Mejon, 24 jaar (ronde 5)

Hoi Mejon,

Ik kan je helaas geen antwoord geven op je vraag maar zit met hetzelfde.

Ik had mijn eisprong zaterdag en ik heb sinds gisteren lichte pijn in mijn onderbuik en moet ontzettend veel plassen. Verder slaap ik heel slecht sinds gisteren (had ik bij mijn eerste zwangerschap ook). Ik heb gewoon het gevoel dat het raak is maar durf het bijna niet te hopen. En dan moet ik nog anderhalve week wachten tot aan mijn NOD eind april. Pffff, erg frusterend hè?

Ik hoop dat iemand meer weet! Ik kan in ieder geval niets op internet vinden hierover.

Groetjes,
Rosanne

Hoi Rosanne,

ik heb ook het gevoel dat het dit keer raak is, maar ik ben zo bang voor een teleurstelling. ik heb in februari ook het idee gehad dat ik zwanger was omdat ik toen 3 dagen over tijd was en toen werd ik toch nog ongi.
dus ik durf er nu niet te veel op te hopen.
maar mijn gevoel ........ erg is dat he.

Hoi meiden,
ik hoop voor jullie dat het raak is!
Laat het even weten he!
Groetjes V.

Hoi!!

Ja ik herken dat gevoel ook. Wij waren woensdags "klaar" met klussen en vrijdags was ik lamlendig,misselijk en dacht ik echt zwanger te zijn.Heeft ook 2 weken aangehouden en nu nog steeds met vlagen misselijk.
Ik heb nu 2 testen gedaan en allebij negatief,maar nog steeds geen ongi (gisteren NOD)
Ik weet dus ook niet zeker of het kan maar ik hoop dat je zwanger bent!!!
Ik heb al wel veel gelezen dat je  lichaam  je ook voor de gek kan houden....ik weet het ook niet.
Heel veel succes met zwanger worden en afwachten!!!

Liefs Mikkie  

Ho Mejon,

Bij iedere vrouw is dat anders hoor, dat is ook afhankelijk van de hoeveelheid hormonen die je lichaam aanmaakt in het vroege stadium. Ik heb zelf mijn NOD 1 mei en ik voel me ook zo anders als anders. Ik voel me een beetje misselijk. Zo'n misselijk gevoel wat je kunt hebben als je een beetje zenuwachtig bent. Ik heb ook een beetje steken in mijn linker en rechter buik/lies. Steken die af en toe op komen zetten.

Misschien ben je gewoon wel echt zwanger!

Ik duim voor je!

Heitje

Hoi Heitje,

ja ik hoop natuurlijk dat ik zwanger ben. ik heb in februari al een keer gehad dat mijn lichaam me voor de gek hield. ik was 3 dagen over tijd en ging natuurlijk echt wel gelove dat het raak moest zijn, maar nu bleek het dus niet zo te zijn. maar nu heb ik het gevoel terwijl ik nog niet overtijd ben. en ik heb ook steekjes (niet pijnlijk of erg) in mijn buik. ook soms een beetje een zwaar gevoel. ik hoop zo dat ik me geen dingen aanpraat en dat ik nu echt zwanger ben.

Terug
Bovenaan