Kwaaltjes

<p>Hallo allemaal!</p><p>vanaf hoeveel weken begonnen bij jullie de kwaaltjes? En wat voor kwaaltjes?</p><p>Ik ben 4,5 week maar alleen nog last van mijn darmen en pijnlijke borsten..</p><p> </p><p>groetjes!</p>

Bij de eerste had ik alleen zere borsten..
Bij deze zwangerschap steken links en rechts onder in mn buik verder niks tot 7 a 8 weken. Toen misselijk en erg moe

Tot 7 weken zo goed als geen kwaaltjes, daarna begon misselijkheid bij opstaan (wat na gal spugen ook weer weg was gelukkig) en MEGA HONGER! Pijn in mijn borsten kwam pas later, dus geniet lekker van weinig kwaaltjes. Ik ben nu 34 weken zwanger en heb sowieso weinig echt kwaaltjes gehad, heel fijn en dat kan gewoon!

Bij zo'n 20 weken begon mijn buik te groeien en sinds vorige week (37 weken) last van mijn onderrug en onrustig slapen. Ik ben zo'n vrouw die totaal niet mag klagen over de zwangeschap ;)
Het is bij iedereen anders. De een heeft vanaf dag 1 allerlei kwaaltjes en de ander heeft tot op het einde niet of nauwelijks ergens last van. Je kunt hier geen pijl op trekken en het zegt ook helemaal niets. Hopen op goede echo's, kloppende hartjes tijdens de controle en op een gegeven moment het geschop in je buik. Dat zegt allemaal veel meer dan kwaaltjes.

Terug
Bovenaan