kwaaltjes

A

Anoniem

Guest
hallo allemaal,

Ik heb  woensdag  7 maart voor 90 procent zeker mijn eisprong gehad en die avond ervoor geklust.  twee dagen later op vrijdag heb ik last gekregen van een steek links onderin en die steek ik tot nu gebleven en zelfs wat sterker geworden. borsten zijn iets gevoeliger en voelen iets meer opgeblazen en had vanmiddag iets afscheiding. Weet niet wat ik ervan   moet denken, want je lichaam kan je goed voor de gek houden natuurlijk.

het kan natuurlijk ook gewoon zo zijn dat je zwanger bent meid!!!!

hoi

het  blijft altijd spannend he wanneer is nod dag?mijn   nod is 22 maart dus hoef nu niet zo lang te wachten meer,dit is voor ons de eerste ronde voor tweede kindje en jij?hoelang ben je al bezig en heb je al kinderen.ik heb een dochtertje van 16 maanden en ben 24 jaar.groetjes wendy

Hee Kim,

Ik heb hetzelfde!   Ik was 6 maart bij de gynaecoloog en die zei dat ik heel snel een eisprong zou krijgen omdat er flinke eitjes zaten. Dus... flink geklust van dinsdag t/m  afgelopen maandag  (alleen afgelopen zaterdagavond  gemist)..
Ik heb zeker weten mijn eisprong gehad in 1 van deze dagen.. Vorige week donderdag had ik ook behoorlijke steken, denk dat dat mijn eisprong was.. Nu heb ik behoorlijk last van mijn borsten, vooral rond mn tepels! En ik heb zo'n zeurend gevoel in mijn buik en ben echt heel moe.. Afscheiding heb ik niet zo opgelet eigenlijk.
Ik ben ook heel benieuwd. Omdat mijn cyclus nogal onregelmatig was weet ik niet wanneer ik moet gaan testen... Doe denk ik zondag as een testje en dan zien wel wel..

Ben jij trouwens geboren in 1983? Ik in 1981..  Zijn jullie al lang bezig?? Wij inmiddels een jaar.. Spannend he, wanneer ga jij testen? Succes!!

Liefs Anne!

hallo dames,
ik eiegenlijk ff n vraagje..
is t goed om op de dag van de eisprong te klussen of heeft dat geen zin...
weet t ff niet meer...
xx martje

hoi meiden,

wij zijn in totaal 11 maanden bezig geweest om zwanger te raken.
we klusten er heel wat af elke maand.
op een gegeven moment was ik het allemaal zo zat.
iedereen in de omgeving zwanger behalve ik.
toen heb ik ovu testen gehaald.
wist ik ook gelijk wanneer mijn ei nou precies was.
geeft de test positief aan, wat denk je wil mijn man niet vrijen.
ik was zo verkeerd. twee dagen erna wel weer en ik was die maand zwanger!!!!!

op dit moment ben ik 15 wkn zwanger.

ik wil jullie allemaal veel succes wensen met zwanger raken. ********************************* **********************************

groetjes

hallo allemaal,

Wij gaan voor ons eerste kindje ben ik december gestopt met de pil en dit is onze eerste ronde ( eerst even een beetje ontpilt ) 21 maart ( begin van de lente ) is mijn nod dus nog even wachten heb nog steeds die steek links onder buik  en de borsten doen bij de tepels zeer maar meer echt binnen in de borst.   Maar goed  het kan twee kanten op, dus we wachten nog maar even af. Konden we de klok maar even vooruit zetten he.

Iedereen heel veel sterkte.

Terug
Bovenaan