Kwaaltjes?

Hoi mama’s(to be)

Met hoeveel weken kregen jullie echte kwaaltjes?(overgeven?
Hier 5 weken zwanger en alleen gevoelige borsten. Vorige zwangerschap liep het in een miskraam en daar had ik 0,0 kwaaltjes dus dat maakt nu onzeker.
Me

Ik was ergens in november zwanger en in de kerstvakantie barste de hel los. Maar sommige vrouwen hebben ook gewoon weinig kwalen natuurlijk. Geniet ervan, zolang het nog goed gaat.

Hoi, 
Hier heb ik haast ook geen kwaaltjes gehad. Enkel pijnlijke borsten. Soms had ik helemaal geen klachten en kwam ik er pas na 2 mnd achter dat ik in verwachting was.
Iedere zwangerschap verloopt anders en in mijn zwangerschappen was ik op mijn piekpunt van HCG waarde misselijk, na 3 mnd was dit ook vaak over. Waarna ik gwn normaal kon eten.
Ben wel kieskeurig met eten en eet niet overal bij mensen. Maar dat is een dingetje bij mij..
Ik snap je onzekerheid, dat heb ik ook altijd. Is geheel normaal. Pas na 21 wk kan ik echt wat loslaten en genieten. Daarvoor ben ik wat onzeker. Je hoort veel om je heen en daarnaast je eigen ervaringen.
Probeer ervan te genieten. Heel hartelijk gefeliciteerd met je zwangerschap, een mooie tijd komt eraan. ?
Ik mag bijna bevallen en kijk ernaar uit. 

Beide keren tussen de 6 en 7 weken. Tot 6 weken echt helemaal nergens last van. En dam. Rond 6,5 week komt de man met de hamer en ineens super ziek.. ?‍♀️

Ik heb 13 augustus een miskraam gehad, hiervoor had ik direct gevoelige borsten. Heel snel erna ben ik weer zwanger geraakt en was mijn eerste symptoon maagzuur! Ik wist toen nog niet dat ik zwanger was tot mn dochter van 2 het tegen mij zei en het puzzelstukje toch in elkaar viel. Nu ben ik 6 weken en 3 dagen en ben ik op en af misselijk, vooral overdag... maar niet spugen gelukkig! En hele gevoelige borsten, vermoeidheid en af en toe wat aan de chagrijnige kant?

Ik had nog voor m'n NOD vollere borsten, was ook de aanleiding om te testen. 
ik ben vandaag 6+2 weken zwanger en sinds een week ben ik ook zo ontzettend moe. Dacht eerst dat het kwam omdat ik caffeïne probeer te beperken. Maar het is duidelijk erger ? gelukkig nog totaal niet misselijk. Maar wat nog niet is, komt misschien wel! 

Terug
Bovenaan