kwaaltjes

Hallo allemaal,

Ik ben nu 5 weken en 3 dagen zwanger. Echt heel veel klachten heb ik nog niet. Ik voel mijn buik af en toe en ik heb zere tepels en ben wat moeier, afweziger dan normaal.

Ik vroeg me af, is het normaal dat ik nog niet zoveel klachten heb?
Ik lees een aantal keren al dat er meiden nu al misselijk zijn, last van zuurbranden hebben, grotere borsten hebben etc...

ik maak me er een beetje ongerust om, of zijn hier ook meiden die geen klachten of weinig klachten hadden...

Het is dat ik 2x een dikke plus geziek heb op de test...., want anders...

Het is gewoon allemaal zo onwerkelijk..., herkennen jullie dit?

Liefs Spike
5w3d
 
hoi spike,

nou ik zou zeggen, wees er blij mee maar ja ik kan me wel voorstellen dat je op verschijnselen zit te wachten, dat bevestigd tenslotte dat je echt zwanger bent. Maar vroeg of laat zul je er ook aan moeten geloven hoor, en last van brandend maagzuur heb je straks nog genoeg, echt waar.

wens je een voorspoedige zwangerschap toe.

gr sandra
 
Hoi Spike,
Ik ben nu 6 weken en ga de 7de week in maar heb ook niet zo veel verschijnselen. Inderdaad moeheid, veel drinken en plassen en een "zwaar" gevoel in mijn buik. Gevoelige borsten heb ik ook maar bij mij geen sprake van misselijkheid en zuurbranden.
Volgens mij is het wel goed hoor, iedereen reageerd weer anders. Ik ben in iedergeval blij dat m.n. de misselijkheid uit blijft.

Liefs Sas
 
Bij mij was het zoals bij sas, ik ben niet misselijk geweest en nu 16 weken in verwachting. Alles zit erop en eraan dus het heeft niet uitgemaakt dat ik niet misselijk geweest ben. Het is voor iedereen gewoon anders. Wees blij dat je niet boven de pot hangt. Maar, wat niet is kan nog komen jouw zwangerschap is nog erg pril. De tijd zal het leren.

groetjes, Jane
 
Hoi Spike,

Ik had ook helemaal nergens last van. Het was bij mij net als bij jou, het is dat de zwangerschapstest aangeeft dat je zwanger bent anders zou je het niet geloven. Ik heb met 8,5 week een echo gehad (medische indicatie) en toen kon ik pas geloven dat ik zwanger was. Ik ben nu 13 weken en heb nu al een paar weken afkeer van bepaald voedsel. Je niet druk maken, komt allemaal goed.
Groetjes Daantje
 
Ben blij dat je nu (nog) niets of weinig voelt hoor. Het is echt geen pretje om misselijk te zijn of last te hebben van maagzuur.Ik hoop voor jou dat je klachten vrij je zwangerschap doorloopt.
geniet ervan, het is zo voorbij
 
hoi spike,

lekker toch dat je geen klachten hebt, ik heb ook nagenoeg geen klachten behalve zere borsten de eerste weken, nu vooral moe en harde buiken af en toe en wat last van stemmingswisselingen,daar is mijn man dus ook erg blij mee ;-)
bij mijn eerste zwangerschap had ik volop klachten, ben toen bijna 9 maanden misselijk geweest en had last van maagzuur.

 
Hoi Spike,

Bij mij begon het misselijk worden pas toen ik 6 weken en 1 dag zwanger was,
Zo van de 1 op de andere dag, daarvoor was ik helemaal niet misselijk, had ik nergens last van.
Maar misschien word jij helemaal niet misselijk, zou wel prettig zijn natuurlijk. Gelukkig heb ik het niet heel erg gehad, ik hoefde niet over te geven, en het duurde ook niet heel lang. Maagzuur kreeg ik ook pas met ongeveer 12 weken.. Maar ook daar heeft niet iedereen last van...

Nu ben ik 20 weken en 5 dagen en ik kan je vertellen dat ik het nog steeds vaak onwerkelijk vind. Zelf na 2 echo's !!!Ik voel ook bijna nog niets, heel af en toe dénk ik iets te voelen en dan vind ik het nog niet heel duidelijk... Verder heb ik nog maar een heel klein buikje, dus ook dat helpt niet om het allemaal te bevatten.

Ach... aan mijn zus vroeg ik een week voor de bevalling van haar eerste kindje of ze zich er al iets bij kon voorstellen, dat ze straks een kindje zou hebben.. Nee dus...

Dat komt allemaal vanzelf wel denk ik dan maar....

Liefs van Lieke
 
Terug
Bovenaan