Kwaaltjes

Ik moet over een week ongesteld worden.
Maar ik heb nu al last van zo'n soort kramp en diarree en ben de hele dag door misselijk.
Weet iemand wat dit kan zijn, verder voel ik me goed, dus een buikgriep is ook uitgesloten.
Vanaf welke dag kan je merken dat je eventueel zwanger bent????
 
De combinatie kramp, diarree en misselijkheid kan ook prima bij een licht buikgriepje horen, ook als je je verder goed voelt.

Er zit veel verschil in klachten die vrouwen hebben in het begin van de zwangerschap, en sommige krijgen ook al last kort voor hun NOD, maar uiteindelijk kun je pas bij een positieve test echt weten dat je zwanger bent.
Tot die tijd kun je jezelf behoorlijk gek maken door op signalen van je lichaam te gaan zitten letten (en geloof me, ik ben ervaringsdeskundig op dat gebied...)

Er zit dus volgens mij niets anders op dan gewoon te wachten tot je NOD, hoe moeilijk dat ook is.

Sterkte, en ik hoop voor je dat je geluk hebt!

N.
nu 39 weken, maar daarvoor ook al heel wat perioden van "schijnzwangerschap" gehad!!!
 
Je kan als je de eerste dag over tijd bent een test doen en dan pas kan je weten of je zwanger bent of niet. Van te voren blijft het gissen en wat N hierboven ook zegt, iedereen voelt zich anders zo vroeg (maar ook later) in de zwangerschap. Heel veel mensen voelen nog niks dan, die klachten wat jij hebt had ik in ieder geval niet.

groetjes, Jane
 
buikgriep heerst ontzettend (ik zit ook thuis met buikgriep) en je kunt natuurlijk ook kwaaltjes gaan voelen omdat je graag zwanger wilt zijn, ik heb ook geen kwalen gehad als diarree en kramp en kramp tijdens een zwangerschap lijkt mij dan ook niet goed.
ik hoop dat je zwanger bent ik duim voor je laat je het nog weten volgende week,
liefs sandra 14 wk en 2 dg
 
Terug
Bovenaan